Ja daar zit ik wel over te twijfelen. Wist niet dat je ze ook in mini had
Ik doe het elke dag sowieso en zet altijd een leuke podcast op terwijl ik het doe. Zo vliegt de tijd voorbij!
Een vaatwasser moet je helaas ook in- en uitruimenā¦
Naast alles wat al genoemd is: koelkast schoonmaken.
Maar dat gaat wel veel sneller!
Wij zijn nu bij de woningbouw aan het zeuren of we aub een aansluiting en afvoer mogen laten maken, want een vaatwasser zou voor mij het leven echt verbeteren haha. Heb liever een vaatwasser dan een auto of een tuin.
Bij mij zit het in de ochtendroutine, s avonds alles in de wasbak zetten (met sop) en s ochtends voor ik de deur uitga afwassen,duurt nog geen 10min en wanneer ik weer thuiskom is alles droog
Ik moet de verwarming ontluchten want het suist, heb de juiste sleutel er voor, maar ik krijg het echt met geen mogelijkheid open gedraaid. Lijkt wel alsof het nog nooit open gedraaid is + de verwarmingen zijn geverfd en daar hebben we toen niet aan gedacht. Iemand tips hoe je dat los kunt krijgen of wat je anders kunt doen?
Staat je verwarming uit? Koud zou het makkelijker moeten draaien. Kun je de hefboom vergroten door de sleutel met een tang oid vast te houden?
Koud gaat idd makkelijker en mogelijk kun je ook een stroeve doek om het sleuteltje doen. Eventueel het sleuteltje op de schroef / dop zetten en kleine tikjes met de hamer tegen de sleutel geven. Zodat je een beginnetje hebt.
Heb je nog een tip voor een fijn afdruiprek?
Ik kijk naar Netflix als ik moet afwassen. Of ik zet een audiobook op!
Heeft er iemand een stoomreiniger en is het een aanrader?
Wij hebben nogal veel ramen in het huis en 5 stalen deuren met glas. Daarnaast lijkt het me ook ideaal om de vloer mee te dweilen, spiegels schoon te maken, en voor de badkamer.
Haha ik heb een zwart stalen afdruiprek van Casa, beetje een industriele look, vond dat nog leuk staan (ik wil het niet elke keer wegzetten). Ik heb er trouwens wel zoān afdruipmatje onder liggen zodat mijn RVS-blad eronder water- en dus kalkvrij blijft, ook een aanrader. Maar: Onlangs heb ik bij Wibra een afdruiprek gezien met twee verdiepen dus mĆ©Ć©r afwas stapelen! Dat was wel in plastic, dus staat iets goedkoper, maar dat moet je zelf weten natuurlijk
Is er misschien iemand met een zwarte (matte) koelkast? Ik overweeg dat, maar twijfel of je er niet super goed alle vlekken/vingerafdrukken op ziet?
In het Action topic is laatst die van de Action besproken. Ik heb 'em nu twee keer in huis gebruikt (alleen op laminaten vloeren en zeil) en ben redelijk tevreden. Moet nog even vaker proberen voor ik echt een oordeel kan geven.
Deze heeft ook honderd opzetstukjes zodat je 'em voor alles in huis kunt gebruiken, van vloeren en spiegels tot kleding en meubilair.
https://www.ikea.com/nl/nl/p/ordning-afdruiprek-roestvrij-staal-10018194/
Ik vind deze heel fijn!
Edit: ik geloof dat ik de berichten ervoor gemist heb
Je kan ook vaatwassers huren! Het maakt echt je leven beter. Altijd een schoon (nouja, leeg) aanrecht !
Wij hebben nu ruim drie jaar een mat zwarte Smeg. Niet bijzonder snel vlekken en prima af te nemen met een vochtige doek. Wel luidruchtig.
Ik zoek goede ervaringen qua stofzuigers. Ik wil liefst geen zak en ik wil dat hij beetje krachtig is qua zuigen want mijn huidige stofzuiger is echt dikke ruk en lijkt meer dingen bij elkaar te vegen dan echt op te zuigen. Ik zit te denken aan een budget van ong. 100 euro. Oeh en als hij een lange snoer heeft ben ik helemaal gelukkig.
Met ong. bedoel ik dus dat hij best iets duurder mag zijn als ik dan een topding heb.
Philips powerpro active 1500w zuigt als een tiet