Hondentopic

Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie nog een mooie week hebben :heart:

Begin dit jaar moest onze hond van 15 ingeslapen worden, kan nog steeds met vlagen daar verdrietig over worden. Zo’n gek idee dat zo’n beestje bij veel belangrijke momenten is en er dan ineens niet meer is :cry:

2 likes

Liefst omgeving Arnhem. Maar als je een goede daarbuiten kent dan betaal ik er graag voor.

Mocht je er toevallig 1 weten in de omgeving van Zwolle dan ben ik misschien ook wel geïnteresseerd.
Ook qua problemen met alleen zijn.

Moet zeggen dat na een verhuizing en nu hij bijna anderhalf jaar is ik stiekem wat verandering begin te zien maar nog steeds heel minimaal.
Volgens een vorige gedragstherapeut, fokkers en m’n dierenarts deed ik alles zoals kan en heb ik echt alles geprobeerd, maar wie weet heeft toch iemand nog handvaten voor mij.

Hier precies het zelfde. Ik heb alles volgens google al geprobeerd. Nu zeggen ze geen verlatingsangst maar het niet geleerd hebben alleen te kunnen zijn.

Het is namelijk geen verlatingsangst als het wel goed gaat wanneer er iemand thuis is buiten het gezin. ( opa en oma) etc

Ik pb je!

In Heino zit fieke offringa bij haar hebben we de puppycursus gevolgd. Zij is ook gedragsdeskundige, hoor goede verhalen over haar.

Vrijdag wordt er een echo gemaakt van P zijn blaas en prostaat. Vandaag urine weer gecheckt en weer ontsteking, bloed en afwijkende cellen. Weet niet eens wat dat betekend, afwijkende cellen. Hij kan zijn plas vandaag niet meer zo goed ophouden, druppelt in huis en vanmorgen en vanmiddag een grote plas in huis gedaan. Heb zo met hem te doen :disappointed_relieved: Hij kon niet direct vandaag weer antibiotica krijgen voor als ze vrijdag een blaaspunctie willen doen, dus echt even de tijd nu uitzitten tot vrijdag. Bij de praktijk die de voorkeur had konden we woensdag pas terecht, dus in ieder geval blij dat we een afspraak voor vrijdag hebben.

Sorry voor de negatieve berichten in dit topic, maar helaas vandaag een belletje gekregen dat ik er zo snel mogelijk aan moest komen omdat het niet goed gaat. De dierenarts komt vanmiddag hier thuis langs en dan is mijn liefste meisje er niet meer. Ondanks dat we nu al een half jaar weten dat ze dood gaat, is het zo enorm verdrietig. Dit zijn van die dingen die je niet beseft als je een hond neemt.

1 like

Klinkt heel heftig, lastig ook die onduidelijkheid. Gelukkig kan je morgen terecht!

1 like

Veel sterkte :kissing_heart:

1 like

Sterkte! :heart::heart::heart: Ik vond dit bij mijn vorige hond ook heel erg zwaar. Je verliest gewoon echt een beste vriend.

1 like

Sterkte :paw_prints::heart:

1 like

Veel sterkte! :heart:

1 like

Héél veel sterkte​:heart::heart::heart:

1 like

Heel veel sterkte ! :pensive:

1 like

Heel veel sterkte…

1 like

Heel veel sterkte.

1 like

Sterkte :heart:

Pixel wordt morgen geopereerd, hij bleek blaasstenen te hebben. Afgelopen dagen geholpen met plassen door een katheter in te brengen. We gaan normaal naar een andere dierenkliniek en waar we nu even heen moeten l is echt een heel kille plek. Hij moet bijv per se op de tafel staan terwijl hij dat super spannend vindt… en ik mocht hem niet zelf vasthouden vanwege Corona. Super klote allemaal. Hoop dat we na morgen echt op weg naar herstel kunnen. Ben zo moe van alle zorgen van de afgelopen tijd. :pensive:

1 like

Veel sterkte morgen!

1 like