Hondentopic

@Moet @Klikhier

Ik zal eens kijken of ze dat hier in de buurt hebben! Bedankt voor de tip!

@Plantengekkie

Heel veel sterkte :heart:

2 likes

Ik heb inmiddels bijna een jaar geleden hetzelfde meegemaakt. Je mag mij ook een pb sturen als je dat nodig hebt! Heb ook aan de andere kant gestaan als assistente.
Ik wil je heel veel sterkte wensen. Alles wat je voelt is normaal :heart:

1 like

Sterkte :heart:

1 like

Ah bah wat ontzettend vreselijk zeg.

1 like

afgelopen donderdag hebben wij onze baby (pup) opgehaald. Wilde haar even hier delen.

24 likes

Wat een droppiee :heart_eyes: lijkt op een wheaten, klopt dat?

Wat een schatje :heart_eyes:

Dank iedereen voor de warmte! Soms twijfel je en denk je: zijn we niet te vroeg? Maar aan de andere kant herken ik haar niet meer zoals ze vroeger was, en vind het daardoor ook eng om der te knuffelen. Ze reageert bijna niet meer op mij.

2 likes

Dank dank.

Je voelt vaak goed wanneer het tijd is. Vreselijke keuzes die zoveel pijn doen. Heel veel sterkte.

1 like

Echt he? Ze is een Ierse Terrier🐶

Zo wat kijken die op wheatens als pup zeg! Die hebben ook een Ierse oorsprong dus zal wel daardoor komen.

1 like

Is er hier iemand met verstand van voeding die ik even een pb kan sturen?

1 like

1 like

Misschien dat ik je kan helpen?

Veel sterkte :rose:

1 like

De afspraak met de dierenarts is gemaakt voor over een week. Nog eventjes tijd om heel veel te knuffelen en te verwennen.

4 likes

1 like

Kan iemand mij helpen? Ik zoek een hondentrainer/gedragstherapeut voor ons en ons hondje.

Ze kan niet alleen thuis zijn. Ze blaft net zo lang tot we thuis komen. Ik heb al veel geprobeerd maar zonder succes.

Iemand aanbevelingen?

Ja he :blush:. Ze heet Ella.

1 like

Welke omgeving?

1 like

misschien heb je hier wat aan:

1 like