Hollands Next Top Model

Inderdaad niet misschien alleen Anna, maar in het algemeen is het de laatste jaren wel een stuk minder naar mijn mening.
De drama die er van wordt gemaakt en die er altijd was, maakte het voor mij altijd leuk om naar te kijken.
Kan me nog herinneren dat er vroeger ook eisen waren aan de kleding die de modellen aanhadden. Zowel tijdens shoots, maar ook tijdens de eliminatie kwam hier commentaar op.

Ook het zelf kiezen om uit het programma te stappen zoals Sam eerder dit seizoen deed. Vorige seizoenen werd dit echt niet gewaardeerd en was dat voelbaar. Nu vind de productie het volgensmij ook wel oké, minder moeite om iemand weg te sturen?

De veranderingen die ik nu noem vind ik wél goede veranderingen, maar het haalt voor mij ook wel de sensatie van het programma weg.

En @Bill dat vond ik inderdaad niet oké die actie van Benjamin. Ook die actie van Jawahr (?) met druk doen op de set en op elkaars rug springen, doe even volwassen…

Hahaha dit had ik niet eens door

Ik kijk afl 13, spannend

Ik weet dat Kim naar emotie zocht voor in de foto maar het voelde ergens toch wel verkeerd dat iemand iets persoonlijks vertelt en begint te huilen en dat zij dan iets heeft van ‘o top, ff foto maken!!’

Ik erger me echt aan Bibi en haar ongemakkelijkheid trouwens

4 likes

Afl 13:

Benjamin eruit, volgende week saaie terugblikaflevering

1 like

Ik vind Jay echt zo onsympathiek, echt een irritant ventje

4 likes

Waarom laten ze Benjamin erin joh, zijn foto was enorm saai

Ja soms lijkt het een beetje favoritism, heb het idee dat hij al vaker door is geweest ondanks dat hij de slechtste was

Ik vind zowel bibi als silke niks. Ze zijn beide zooooo saai

1 like

Oh ik vind hem wel leuk! Ik hoop eigenlijk dat Jay of Marcus wint. Silke vind ik wel knap maar vrij saai.
Wel een leuke groep dit jaar trouwens, ik vind iedereen van na de samensmelting (de rest weet ik niet meer) wel sympathiek overkomen.

1 like
Aflevering 14

Quote van Anna: ‘Zou jij het aan heel mannelijk Nederland willen wijs maken dat je het niet fijn vond om deze vrouw te zoenen?’
Uh pardon? Wat is dit voor een rare opmerking, dit kan echt niet.

4 likes

Het is de halve finale en dan mogen ze ineens lopen met een halfuurtje oefening??:joy: hadden ze dat niet wat eerder kunnen oefenen

Is die terugblikaflevering leuk? Heb echt geen zin om dat te gaan kijken. Of is het geen terugblik? Haha

Ik vond 'm niks toevoegen, dus alleen kijken als je je verveelt :yum:

Haha, wat hangt Kim ongemakkelijk op die kruk

Ahh ben blij dat Lenny nog door is!! Ik skip volgende week maar gewoon lijkt me totaal niet interessant

afl 14

Wtf?? Dit klinkt echt niet goed. Heb de context nu niet gezien maar hallo je mag toch best het niet fijn vinden om iemand te moeten zoenen. Ook lekker weer de nadruk op mannelijk want er bestaan geen vrouwen die met vrouwen zoenen natuurlijk

1 like

Pff hier weer mijn gezeik hoor…
Maar ik vind het nog steeds nergens op slaan dat die eerste opdracht niet meetelt. Hier ook weer, Benjamin wint hem maar nee hoor de fotoshoot deed die dan weer niet goed dus hop naar huis.

2 likes

Oh en even wat polletjes:

Wie moet er volgens jou winnen?

• Silke
  • Lenny
  • Marcus
  • Jay

0 stemmers

Wie gaat er winnen?

• Silke
  • Lenny
  • Marcus
  • Jay

0 stemmers

Wie gaat er echt carriere maken in de modellenwereld?

• Silke
  • Lenny
  • Marcus
  • Jay
  • Niemand

0 stemmers

Ik zou het heel leuk vinden als Lenny won, maar Silke lijkt het beste door te hebben waar ze mee bezig is en haar lichaam te snappen, dus zou het terecht vinden als zij wint