Jammer van Nick! Maar had op dit punt eigenlijk alles wel jammer gevonden, behalve misschien Jay. Maar ligt het nou aan mij of was er helemaal geen uitkomst van die go-see ‘challenge’?
Nee zo stom, dan zeggen ze ‘over sommige waren ze heel enthousiast’ maar vervolgens horen ze niet wie en telt het niet mee bij de eliminatie/winnen ze geen voordeel bij de shoot of iets
Aflevering 12
Die portretfoto’s gingen nog maar die bij de grotten waren echt verschrikkelijk. Vind Kim als persoon top maar snap niet waarom zij mag fotograferen: de kleuren en effecten zijn zo lelijk en ze de hele vibe van haar foto’s zijn zo goedkoop. Had dat ook bij die supermarkt shoot. Vooral die zonsondergang foto’s waren ‘fotoshoot aan het strand met schatje in Turkije’ kwaliteit.
Voor de rest vond ik de hele aflevering wel tof. Bibi eruit… Tja het was haar tijd om te gaan, maar vind nog steeds dat Benjamin wegmoet.
Vind het eerlijk gezegd ook steeds saaier worden. Wat @NInja zegt, helemaal geen uitslagen. In eerdere seizoenen konden ze ook nog echt gave prijzen winnen, minuut gratis winkelen bij kruidvat of een extra shoot of show of iets. Nu is er niets spectaculairs meer aan.
Ik mis ook altijd nog de catwalk training.
Volgend jaar toch maar Mariana eens terugvragen. Wie weet heeft ze nog goede trucjes in haar trucendoos
Die krijgen ze wel, maar dat is niet uitgezonden. Kijk maar bij uitgelichte stories op HNTM’s Insta.
Hahahs ik dacht ook precies daaraan hahaha
Nu Nigel het zei realiseer ik me pas dat Jay me al die tijd doet denken aan (een jonge) Mick Jagger.
Moet toch wel even kwijt dat ik de HNTM van vroeger wel mis. Het is voor mijn gevoel zoveel onprofessioneler dan vroeger. Het is al bijna de finale en ze krijgen bij een GOsee nog steeds te horen dat ze allemaal niet kunnen lopen.
Waar zijn de catwalk lessen van Mariana? Zij was altijd zo streng, maar de modellen konden daarna wél lopen.
Sowieso sinds Anna het is gaan presenteren, is het echt topmodel er voor mijn gevoel wel meer af.
Ben ik de enige die dit vind?
Vind ook vooral de modellen echt jonkies dn onprofessioneel dit seizoen en ik snap niet dat ze daar nog niet op aangesproken zijn
Dat vind ik ook! En vooral het onprofessionele gedrag vind ik ook minder leuk om naar te kijken. Hallo het is je werk, gedraag je dan ook zo. Je bent niet in een speeltuin. Anders is dit gewoon niet je business
Nu Nick is afgevallen, ben ik afgehaakt. Dacht echt dat hij ging winnen.
De rest is het allemaal voor mij niet, te jong en te onprofessioeel, als ik nu moeten kiezen zou ik Silke opzich ook nog wel oke vinden als winnaar.
Is redelijk achteruit gegaan sinds Anna het presenteert wat jammer is, want volgens mij zou best wat kunnen zijn want Anna heeft volgens best veel connecties.
Ja dat viel me ook op, alsof ze net uit de douche kwam en het nog niet had gedroogd.
Ik vind het kwa professionaliteit/budget wel verbeterd tov vorig jaar, toen was het al helemaal bagger (ik weet nog dat ze toen het hele seizoen in een hostel verbleven volgens mij? )
Ja? Ik vond hem juist het minst modellerige hoofd hebben van allemaal. Of in ieder geval een veel commerciëlere uitstraling dan de rest.
Aflevering 12
Denk dat ze met presenteren meer het praten bedoelde. Op de foto gaan of op de catwalk lopen is wel iets heel anders dan een praatje houden.
Ik vond deze aflevering wel leuk! Dat presenteren was inderdaad nogal gek, maar ik denk dat ze het ook heel erg hebben bewerkt. Kan me voorstellen dat de insteek van de interviews was: vertel eerst iets over jezelf, en beantwoord daarna deze vraag.
Denk trouwens dat Marcus, Lenny of Jay er uiteindelijk met de winst vandoor gaat.
Aflevering 12
Ik hoop echt dat Lenny wint, vind haar het meest oprecht. Jay komt arrogant over soms en van Marcus voel ik totaal niet dat hij het leuk vindt? Denk trouwens dat ze Silke heel erg proberen over te laten komen als bitch.
Ik weet niet of dit zo is sinds Anna is gaan presenteren. Naar mijn mening waren die seizoenen met Anouk Smulders 20x slechter dan dit seizoen, dat was pas echt pauperkwaliteit. En alle winnaressen van toen (Nikki, Nicky, Loiza en Akke Marije) zijn net zo goed niet doorgebroken.
Op mij komt dit jaar kwalitatief nog best oke over. Ze moeten geloofwaardige modellen opdrachten doen en het komt allemaal best professioneel over, maar ben het met je eens dat ze Mariana moeten terugbrengen. Ik denk dat het gewoon beter is als ze terug gaan met alleen meiden. Met jongens erbij is het gewoon lastiger om concepten te bedenken omdat hier vaak verschil in zit in de echte modellenwereld.
Wat ik voornamelijk mis is de drama en de actie die het programma had (voornamelijk door de challenges). Maar ook dat is al weg toen Anouk het overnam van Daphne Deckers.
Loiza is best bekend toch? En Nicky in de missverziekingenwereld (is dit een woord…).
Ik zag dat hij al een show van Dior heeft gelopen in het verleden! (Sorry als dit al gepost is, ben gewoon heel verbaasd over dit feitje haha)
Ik vind dit seizoen juist een verademing na de vorige seizoenen. Misschien is het wel minder professioneel dan vele jaren geleden, dat herinner ik me niet meer. De casting vind ik vele malen beter, vind de deelnemers juist veel professioneler overkomen dan vorige seizoenen. Benjamin die in z’n onderbroek door een dorp liep vond ik wel heul respectloos naar de bewoners toe.
Ik denk niet dat het een woord is, maar ik vind missverziekingenwereld wel veel grappiger dan missverkiezingenwereld haha