Hollands Next Top Model

Haha ja dat ook wel! Maar ik vind Jay minder aantrekkelijk dan Sam dus mijn hoofd slaat harder op hol van Sam en Nick :rofl:

2 likes

Jay doet me denken aan eminem in zn jongere jaren. Benjamin op josh hartnet (toen ie ng bruin haar had). En laat ik daar nou echt mn tienercrush op hebben gehad hahaha :smirk:

Oke bij nader inzien lijkt benjamin echt 0 op josh hartnett :nerd_face:

1 like

Aahw dat huilen van benji en later nickā¤

1 like
Aflevering 10

Ojoo heb echt zin in aflevering 11, wordt volgens mij top.

2 likes
Aflevering 11

Neeeee Nick :sob:

Verder was iedereen behoorlijk chagrijnig deze aflevering haha
En die go-seeā€™s, wat ongemakkelijk! Vooral die twee mannen

Aflevering 11

Ik vind het onterecht dat Nick eruit is. Hij had het iedere week sowieso beter gedaan dan Benjamin, die net zo goed nog nooit beste foto heeft gehad. De fotoā€™s vond ik er nogal ongemakkelijk uitzien eigenlijk, had er meer van verwacht. Op elke foto stond iemand er wel raar of met zijn ogen dicht op. Ook dom dat ze niks van een winnaar hebben aangewezen bij de castings. Niet eens iets van feedback.

Bibi is gedoemd om weg te gaan volgende aflevering, die trouwens een van de enige was met een hele mooie foto.

8 likes

Wat een gelul joh dit gedans

2 likes

Ik vind die opdrachten van Paultje zo stom. Ze worden altijd maar voor lul gezet en verder niks. Hier heb je toch niks aan? Iedereen zou dit ongemakkelijk vinden. Krijgen ze trouwens helemaal geen catwalkles meer?

11 likes

Yesss ik ben voor Silke!

2 likes

Afl 11

Wtf tussen Nick en Marcus. Wat doet Benjamin hier nog??? Nu ff de uitslag kijken. Ik kan ook echt zelf niet kiezen, vind Nick knapper maar Marcus leuker
Ahhw Nickje :sob::sob:

P.s. Jay is echt de allerlekkerste wat een man

2 likes

Was echt blij toen Silke beste foto had!! Eindelijk een nieuw iemand en zij heeft veel vooruitgang

2 likes

ik ben echt een crush voor Nick aan het ontwikkelen

8 likes

Denk dat Silke nog wel eens gaat winnen. Of Jay.

Aflevering 11

Dat kapsel van Anna bij de eliminatie was zo raar?!

4 likes

Kijkt iemand? Hoe jay die arrogante kerel nadeed :joy::joy:

6 likes

Ik ben aflevering 12 al aan het kijken, heb er nog niemand over zien praten hier

Ja dat was echt grappigšŸ˜‚ maar je zag zoā€™n verschil in sfeer, ik voelde de ongemakkelijkheid door de tv komen

Zoā€™n shoot met meerdere mensen lijkt me echt takke irritant zdg. Vooral als je achter staat ā€˜ja zorg dat je eruit popt!!ā€™ Nou gaat ook echt als anderen voor je lopen

6 likes

Ik heb hem al gezien.

Aflevering 12

Ik verbaasde me echt over die interviews. Bijna niemand gaf echt antwoord op de vraag die gesteld werd, maar iedereen begon zoā€™n ingestudeerd verhaaltje te vertellen. Het kwam echt ontzettend raar over. Ik verbaas me sowieso over het niveau dit jaar. De fotoā€™s zijn meestal wel leuk, maar geen van de kandidaten lijkt echt te weten wat model zijn inhoudt. Lenny zegt bijvoorbeeld wanneer ze te horen krijgen dat ze geĆÆnterviewd gaan worden dat ze er niet van houdt om zichzelf te presenteren. Huh? Daar draait model zijn toch om? En zo zijn er wel meer uitspraken geweest. Ik heb het idee dat de kandidaten uit eerdere seizoenen wat dat betreft al wat verder waren.

De shoot vond ik wel erg leuk! Die fotoā€™s van Jay en Marcus. :heart:

5 likes

Neee niet Nick

Zo jammer, ik wilde echt graag Marcus of Benjamin eeuit

1 like