Hollands Next Top Model

Hij gaat weg uit het programma want de omgeving is niet een omgeving waarin hij zich optimaal kan ontwikkelen

1 like

Ik denk iets met dat hij huis 1 te kinderachtig vindt? Zo leek het iig wel

1 like

Oh oke. Ik had iets spannenders verwacht haha. Voel bij hem echt zoiets alsof ie totaal zichzelf niet kan zijn en vroeg me af waarom

Ik vind ze ook erg kinderlijk, allemaal eigenlijk haha

Ja same

Aflevering 10

Weer zo’n coach sessie van Paultje… opzich sluiten die challenges wel aan met elkaar en klopt de verhaallijn na een paar afleveringen maar ik had liever dat ze meer in 1 aflevering stoppen wat betreft challenges. Gelukkig was het dit keer best vermakelijk met dat dansen, maar het zou logisch zijn als ze daarna ook gelijk een casting hebben waarbij beweging belangrijk is.
De foto’s vind ik leuk! Ik ben wel blij dat Maha eruit ligt, als het deze aflevering niet gebeurde dan werd het echt vervelend om naar te kijken. In aflevering 11 in Georgië lekker veel drama met Benjamin, Lenny en Silke zo te zien.

5 likes

Afl 10

Ben ook blij dat Maha weg is, leuk meisje maar geen model. Van de jongens vind ik Jay nog steeds het leukst, vind hem echt iets aantrekkelijks hebben en hij is nonchalant maar serieus tegelijk. Leuk dat ze naar Georgië gaan, is weer eens wat anders dan normaal.

aflevering 10

Hahaha die dans opdracht met Paultje was zo ongemakkelijk, kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte. Jammer dat Maha want ik vind haar zo lief, maar geen model inderdaad. Jay vind ik maar arrogant en socially awkward.
Ben benieuwd naar de volgende aflevering, zag er gezellig uit.

Afl 10

Ik vond Maha de laatste paar afleveringen irritant worden en vind Bibi leuker, dus ben blij dat Maha eruit is. Vind Jay ook arrogant worden, wat jammer is want ik vond hem eerst leuk!

Ik heb m’n bec eindelijk gevonden, het is Jawahir

9 likes

Ben ik nou zo’n wrak :sob: Holy crap die benjamin skat

4 likes

I loooooove Benji!

1 like

Haha Sam is zo klaar met iedereen. Ik deel zijn mening wel, wat een kleuters

Edit: huh wow dit had ik niet zien aankomen

5 likes

Waarom bespreken ze alleen die laatste shoot en niet die van de trampoline? Ja daar kwam een winnaar uit, maar dan nog steeds moet het toch wel meegenomen worden?

3 likes

Yes eindelijk ‘jawa’ eruit

1 like

Ach wat was Nick van slag zeg. Had echt met hem te doen. Zou hij misschien meer gevoelens hebben voor Sam dan alleen hechte vriendschap? Was wel echt verdriet!

Nick heeft een vriendin, dus lijkt me sterk! Denk dat je gewoon heel hecht wordt in zo’n huis.

1 like

Ik vind het wel jammer dat ze niks doen met wat Sam zegt, lijkt mij dat hij gelijk heeft dat je je gewoon normaal/professioneel gedraagt op een set.
Ik ben voor Lenny en Nick! Iedereen van huis 1 mag weg

12 likes

Zo jammer, als Sam nog héél even had volgehouden had hij niet hoeven opstappen omdat Jawa eruit ging. Vast meteen een stuk rustiger zonder haar.

Ik vind trouwens de combinatie Sam en Nick wel heel erg uhm heet :drooling_face: (ook al zijn ze alleen vrienden, gewoon het idee weetje :smirk: )

8 likes

Ik heb dat met Nick en Jay oefff ben nog steeds niet over die douchefoto heen

3 likes