Afl 9 oef dat gejank hahaha
Brr ik vind Jay echt vreselijk. Wat doet hij daar?
Wow echt? Ik vind zijn foto’s zó sterk
Ik kan me even geen foto’s voor de geest halen, maar als ik hem zo zie zitten denk ik echt nahhhhh
Haha sorry, nee, ik vind hem niets kwestie van smaak denk ik
Dit vroeg ik me af over paultje
Ik vind Jay op foto’s ook echt heel goed. Wel echt een bijzonder verschil met hoe hij bijvoorbeeld op zo’n moment met Paultje overkomt.
Is meestal ook wel bij modellen. Ik vind hem zo ‘los’ echt een beetje lelijk maar op die foto’s nouuuuuuuuu… beademing???
Mee eens!! Echt een goeie kop (mag ik dat zo zeggen)
Ik zou ook recalcitrant worden van zo’n sessie met paultje. Echt een irritante vent.
Hoezo zou maha tegen een stylist moeten zeggen dat ze zich ergens niet comfortabel in voelt? Dat doen andere modellen toch ook niet. Ze zien je aankomen
Dat mag je gewoon aangeven als je je zo voelt hoor?
Als lenny bv bij de vorige shoot aangeeft dat het badpak te laag uitgesneden is en dat ze zich daar niet lekker in voelt dan is dat toch totaal niet relevant
Als ze zich daar echt niet prettig bij voelt om welke reden dan ook dan moet zon stylist toch echt een andere outfit geven. Een stylist heeft vaak ook meerdere outfits mee.
Nou ja ik ben het daar niet heel erg mee eens eigenlijk. Als je elke keer iets hebt over de outfit dan weet ik niet of mensen daar graag mee willen werken. Maar wellicht heb ik het mis
Idd in de echte “modellenwereld” gaat dat ook niet zo, dan hebben ze gewoon één outfit voor je waar je je maar mee moet redden. Dan kun je wel zeggen dat je je niet comfortabel voelt maar dan kiezen ze gewoon iemand anders
Huh waarom kreeg jay ook echt zo’n opdracht dan? Niet heel eerlijk. Dat hij zo’n soort dansje moet dan ipv gewoon dansen.
Oh ik had het anders opgevat. Ik dacht dat je bedoelde dat je dat niet zomaar aan kon geven. Maar dat kan dus wel je kan altijd zeggen dat je je ergens niet prettig bij voelt Of merken dan naar zoveel veranderingen enzo nog met je sameb willen werken (als je nog geen naam hebt opgebouwd) dat is een ander verhaal.
Omg ik wil heel graag weten wat sam gaat zeggen dus als iemand het weet graag spoilen