Hollands Next Top Model

Gaat dit van Maha nou over vorige week of afl 8? Want wil geen spoilers

2 likes

Gaat over aflevering 8 volgens mij… Echt irritant dat er al gepraat wordt over afleveringen die nog niet op tv zijn geweest haha, moet me echt inhouden telkens om die spoilers niet aan te klikken

7 likes

Hahahaha die gastjury in aflevering 8 :joy:

Ik snap niet wat daar zo grappig aan is?

Spoiler over gast jury aflevering 8 Famke is zelf ook model (geweest?), heeft met Kim samen gewerkt en ik vond dat ze goede tips gaf en met de shoot goed voordeed wat Kim bedoelde.

Ik vind haar gewoon heel grappig en hoe ze die dingen voor deed vond ik ook echt hilarisch.

1 like

Ohh op die manier. Ik dacht dat je het grappig vond als in ‘wat doet zij nou weer daar’. Daarom vroeg ik het zo haha.

Nou toen ze aan kwam lopen dacht ik wel huh wat random maar met die locatie is het wel leuk

1 like

Ja same!

Ik vind Benjamin iedere aflevering kutter trouwens, hij mag eerst wel volwassen worden voor hij weer meedoet
Maarja omdat hij mooie ogen heeft hebben ze allemaal een zwak voor hem

3 likes

Snap ook niet dat hij door is naar de volgende ronde.

1 like

Vond het wel verassend dat er 2 uitgingen. Alhoewel ik denk ik wel snap wat Anna zegt, in dat andere huis zit meer potentie.

Nee echt he!! Ik snap opzich wel dat ze ervoor kozen 2 weg te doen maar vond het gek dat Benjamin daar niet bij zat
En die kritiek op Tenisha vond ik ook gek, logish toch dat ze sexyer lijkt dan Bibi als die een jurk aanhad en zij een tijgerbadpak

1 like

Ik weet het eindelijk!!! Hij komt wel eens in de vlogs van Gio

1 like

Afschuwelijk die kleurlenzen bij Anna.

4 likes

Videolandkijkers

Die shoot met Kim was echt heel leuk om te zien! Ze deden het ook allemaal echt heel goed (op Jay na). Maar wel heel blij dat Jay er nog in zit, ik vind hem de leukste en ook most good looking guy van het hele programma. Silke had van mij wel naar huis gemogen, maar leuk voor haar ze er nog in zit. En benieuwd wat Sam volgende keer gaat mededelen met de groep.

2 likes

Zo ja maar echt, hopelijk vliegt ze er volgende week uit. Viel me trouwens op dat ze echt heel klein is ook? Vergeleken met de rest vooral. Lijkt wel alsof ze steeds kleinere mensen casten

2 likes

Ja ze is maar 164!

Mededeling Sam en afvaller aflevering 9

Sam is uit de race gestapt en Jawahir is eruit. Vind het jammer van Sam maar ben blij met Jawahir, want haar vond ik zo vervelend

1 like

Sorry, dacht dat het wel duidelijk was omdat ik zei dat het om de mededeling van Sam ging! Heb er even de aflevering bijgezet.

aflevering 9

Ik ben blij dat Sam weg is. Vond hem totaal geen model en snap niet waarom mensen hem gaan missen. Zat alleen maar te zeiken in afl9 en voegde naar mijn idee ook niet veel toe in de andere afleveringen.
Nick begint mijn favoriet te worden, echt een chille gast en staat ook heel goed op foto’s. Hoop dat hij in de finale komt met Silke, Bibi en Marcus/Jay.

1 like
Aflevering 9

Ik vond zijn foto’s wel goed hoor, die van deze week ook weer. Hij zou alleen nooit gewonnen hebben denk ik.
Ik vond ook niet echt dat hij aan het zeuren was deze aflevering?? Hij had gewoon gelijk toch die anderen waren irritant

Ik moest wel een beetje lachen om Jawahir bij die haarshoot. Het leek net of haar haar zo strak in die staart zat dat ze heel haar gezicht niet meer kon bewegen