nou ik weet niet wat je normaal als tussendoortje eet maar eet je verder nooit wortels, tomaat en komkommer?
Rauwkost is goed voor de poeperd zou mijn ma zeggen
Normaal haal ik een belegd broodje tussen de middag en ga ik dus eigenlijk van ontbijt naar lunch, geen tussendoortje. Maar werk nu fulltime dus vind 't zonde om dan elke dag broodje te halen, maar ik hou ook niet van gewone boterhammen dus mijn tactiek was om meer van dit spul te eten zodat ik tussen de middag wel kan leven op 2 knäckebröd.
Tomaatjes haal ik wel vaker om te snacken maar wortels dus echt noooooit. Denk dat dat dus de boosdoeners zijn. Of misschien de combinatie van alles? Eet het normaal dus wel eens tomaatjes en komkommer, maar niet in deze hoeveelheden.
@Superkonijn heb ook even mijn Google kunsten toegepast en komkommer en wortels staan beide op een lijst met mogelijke oorzaken van winderigheid… Wat een ellende
Ik heb laatst een brazilian wax laten doen, en dan nemen ze (als je wilt) ook altijd je kont mee. Heb echt het idee dat ik hierdoor minder hoef af te vegen na het poepen.
Ik denk dat het niet specifiek de wortels zijn, maar eerder de hoeveelheid vezels die je nu binnen krijgt. Is niet niks voor je darmen
Klopt! Dat merk ik dus ook.
Oh misschien dat dat het is dan! Wat zou ik voor ‘gezonds’ kunnen eten wat niet zo hoog in vezels is?
Even voor mijn beeldvorming, draai je dan op je buik? Of ga je met je benen wijd?
Ik moet altijd op mn zij liggen!
Ik lag altijd op mijn buik en dan moet je zelf zo je billen spreiden haha
Edit: ben nu gestopt met waxen en die kale aars mis ik nog het meest van alles
Haha wat grappig, dacht dat het overal hetzelfde was. Ik moet gewoon op mijn rug en dan mijn knieën naar me toe trekken
Pff ik heb zo’n hele pijnlijke onderhuidse puist aan de voorkant op mn ribbenkast in het midden net onder mn borsten. Hij doet echt pijn en ik kan er niks mee. Een blarenpleister doet ook niks
Probeer eens een beetje zeezout, doet bij onderhuidse monsters vaak wonderen bij mij! Plek nat maken en er dan zeezout op drukken en een tijdje laten zitten. Blarenpleister zal niks doen omdat het onderhuids zit er en geen “opening” naar buiten is zeg maar.
Nee klopt van die blarenpleister maar vaak helpt dat toch wel wat als ik al een beetje heb lopen klooien ermee haha, dan is het al een beetje open. Maar deze is hardnekkig. Ga dat zout eens proberen, thanks!
Niet lezen bij emotofobie!
Ik heb vannacht voor het eerst weer in 14 jaar overgegeven. Ik vind het echt het meest vreselijke dat er is, maar dit was mijn eigen domme fout haha.
Ik had te weinig gegeten de hele dag en ik ging 's avonds drankjes doen bij een vriendin. Ik heb slecht 3 glazen rode wijn gehad maar ik lag vannacht dus te tollen in bed. Toen ben ik naar beneden gegaan en ik dacht oké ik moet wat gaan eten om mijn maag te vullen. “Hé laten we yoghurt gaan eten.” Ik een bak yoghurt met muesli (geen aanrader als je net j tanden hebt gepoetst … ) En toen nog even een halve liter water achterover geslagen. Nou ik had de laatste slok nog geeneens op en toen kwam het er al uit.
Ik heb net toch iets geks ontdekt! Ik wilde een lange haar in de buurt van mijn tepel weghalen. Ik zat dus echt met mijn neus boven op de tepel. Normaal was ik mijn tepels onder de douche (gewoon zoals je heel je lichaam wast) en schenk er verder weinig aandacht aan.
Toen ik dus die haar wilde weghalen zag ik een soort huidschilfer op mijn tepel. Ik dat weg pulken en het liet super makkelijk los. Het was geen schilfer, maar eerder zo dik als een korstje. Ik wreef over mijn tepel en wat bleek, mijn hele tepel was zo. Dat laagje/korstje/schilfertje was net iets donkerder dan de kleur van de huid die er onder zat en wel echt mijn tepel is. Bij die andere tepel exact hetzelfde.
Dus het zag er uit als een normale tepel, maar bleek een laagje met daaronder echt mijn kleur tepel. Ik heb dit nooit eerder gezien bij mezelf. Moest ook walgen van mijn eigen hygiëne.
Denk niet dat dat met hygiëne te maken heeft hoor, vooral ook omdat je al zegt dat je je tepels wel gewoon meeneemt met het wassen onder de douche!
Misschien waren ze heel droog? Volgens mij is daar namelijk zelfs een speciale crème voor, dus je zal niet de enige zijn die daar last van heeft
Ik hoop het. Heb verder nergens last van. Vond het vies en fascinerend.
Ik heb die eeltsokken van de action gebruikt en mijn voeten beginnen nu te vervellen. Ughh, mijn vloer, zo goor. Vind het wel lastig om van de velletjes af te blijven.