Het TMI topic #2

Woo ik zocht het op en dit is precies hoe het er bij mij uitziet! Ik dacht altijd dat dat aambeien waren maar blijkbaar dus niet…

5 likes

Dit en de omschrijving lijkt er heel erg op! Fascinerend om te zien idd haha.

Ik haalde net een piercing en oorbel (die al heel lang in m’n oor zitten) eruit, en ze stonken niet?? Is er al een anticlimax TMI topic?

2 likes

Teach me master, ik moet mijne iedere week schoonmaken en 9/10 keer zit er dan zo’n heel stinkend plakkaat achter bleh

2 blaren op een rij, morgen weer wandelen
Misschien een 3e erbij?

4 likes

Wandelen met blaren? Hoe dan?

Gewoon tanden op elkaar en stappen maar

Ik ben een ochtendpoeper. Toen ik nog naar werk ging poepte ik altijd voor ik wegging. De laatste tijd hoeft dat niet per se vanwege thuiswerken, dus soms poep ik een uurtje later. Maar vandaag ging ik weer naar kantoor en ik had nog niet gepoept. Ik kan het daar ook echt niet, want de hokjes zijn heel erg open en ik vind het niet chill. Dus nu de hele dag niet gepoept en ik heb toch een opgeblazen buik. Ik ben pas een paar weken zwanger maar als ik zou zeggen dat het zes maanden is kunnen mensen het ook geloven. Het verbaast me dat mijn darmen nog niet geëxplodeerd zijn.
Ik wil bijna een foto maken maar ik zit al op de wc alles eruit te werken, het spijt me.

14 likes

Ik heb echt misschien al wel meer dan 10 jaar niet meer gekakt op een wc met een plateau. Maar net wel en ik kon het echt niet meer ophouden. Mijn god dan kun je alles echt goed zien. Ik was echt verbaasd en dacht komt dit allemaal uit mij?! :confused: Ik vond het zelfs confronterend. Ik denk dat ik nog niet toe ben aan een wc met plateau thuis.

2 likes

Ik heb een zakje suikervrije snoepjes op. So much regret. So much. :weary::weary::weary:

6 likes

Ik heb wel 30 muggenbulten (gok ik) en heel de week natuurlijk alles lopen openkrabben tot korsten en zelfs bloeduitstortingen toe. Waarom ben ik zo?

Ik heb net de langste perfecte drol uit m’n leven gelegd. Ik heb de meetlat er gewoon maar bij gepakt. 21,5 centimeter schoon aan de haak.

36 likes

Ik heb ook een plateautoilet. Ik had een paar dagen terug eten besteld en dat ging niet zo lekker in mijn darmen. De ochtend erna ging ik met spoed poepen en ik heb serieus nog nooit zo veel poep uit me zien komen. Heel het plateau was bedekt en het was ook echt een hoopje. En dat in nog geen 30 seconden tijd.

4 likes

:heart_eyes: plateautjes. Heerlijk om de opbrengst te kunnen bekijken.

2 likes

Klinkt als een caption die de foefjes kunnen bedenken; Zijn jullie water- of plateaupoepers?

4 likes

Poopers

2 likes

Poepje is hier!!!

2 likes

Ik had net een puspuist uitgeknepen en nu vind ik het jammer dat ik het niet gefilmd heb :frowning:

3 likes

Ik ben gisteren begonnen met gezonde tussendoortjes. Dus ik eet nu op kantoor worteltjes, komkommer en tomaatjes. Ben in geen tijden zo enorm winderig geweest! Echt heel vervelend. En m’n ontlasting is ook anders van kleur en structuur hahahhaha.

Meer mensen die dit hadden toen ze opeens op de gezonde tour gingen?

Edit : m’n buik begint nu ook bijpassende geluiden te maken hahahahaha :sob:

Ik had dit met bleekselderij, daar kan ik blijkbaar niet tegen, maar daar zwel ik ook van op en het verstopt. Laatst aten we stoofpotje met knolselderij. Nou toen waren we allebei zo enorm winderig. Zocht ik het op internet op, noemen ze het ook wel ‘knalselderij’ door de scheten die je er door kan laten haha. Dat heb ik gemerkt, in de nacht liet ik een enorme scheet dat mijn vriend en ikzelf er wakker van werden.

12 likes