Ik heb gisteren een eind gelopen en heb nu een gigantische blaar midden op mijn voet.
Ook echt zo’n random plek
Heeft er iemand wel eens geprobeerd om met vicks vapo rub ,kalk nagels te behandelen?
Mn tante is er nu mee bezig! +/- 3 weken. Ze ziet nog geen verschil maar ze zeggen ook dat het 3 maanden duurt. Proberen kan altijd
Ja bij mij werd het kalk gedeelte helemaal zacht… Heel apart haha. Daardoor kan je het zelf wel beter weghalen, maar wat er voor terug komt blijft gewoon kalknagels. Je kan het er niet mee ‘genezen’
Nee. Wel aambeien. Werkt erg verkoelend kan ik je verklappen.
Omg die pislucht door asperges!!!
Ik kan ook zo ontzettend meuren de laatste week. Geen idee waar het ineens vandaan komt, maar denk echt Jezus ben ik dat?
Ik ben echt al +10 jaar niet meer ongesteld geweest door anticonceptie, maar nu gebruik ik niets meer. Ik ben nu dus wel ongesteld. En vanochtend vergeten een nieuwe tampon in te doen Ik heb de hele dag in de tuin gewerkt en niets gemerkt. Hoe dan?
Nou, wat een slachtveld.
Heel mijn hiel is ook kapot door het wandelen/verkeerde schoenen. Maar dan is het eerst een open wond (door kapotte blaren) en nu wordt het hard/een korst alleen als ik dan ‘s ochtend mijn voet plat wil neer zetten op de grond trekt heel de wond weer open. Zo’n pijn doet dat.
Omg ik heb net mn broek vol gescheten Had al de hele dag een beetje last, en was heel erg winderig deze avond. Daar denk ik nooit zo veel van want heb altijd obstipatie, maar toen ik net mijn bed in wilde stappen voelde ik aandrang en was het ook direct te laat Moest daarna op het toilet nog meer, maar toen kwam er eerst nog zo’n dik stuk obstipatie uit, dus ik denk dat dit overloop diarree was? Gatverdamme ben gelijk onder de douche gestapt. Schaam me dood
Vicks haalde bij mij niks uit, maar deze olie heeft wel goed geholpen!
Je moet het dus wel elke dag gebruiken en maandenlang volhouden, want de nagel moet helemaal schoon uitgroeien.
Voor het eerst in jaren ben ik doorgelekt. Om bet nog mooier te maken moest ik poepen, vreselijk als je krampen hebt door de menstruatie.
niet iets van mezelf maar van m’n moeder. ze was gister 8km wezen wandelen met redelijk nieuwe wandelschoenen, dus ze had een vette blaar. echt een pareltje, en ik mocht hem doorprikken echt het hoogtepunt van m’n dag haha
Dit is echt het juiste topic om te delen wat ik gisteren meemaakte. Ik stond te douchen en toen ik tussen mijn billen waste, voelde ik er ineens iets zitten in het gebied rondom mijn anus. Toen ik eruit kwam en zelf wilde kijken wat het was, kon ik het in de spiegel niet zien en ik kon er ook geen foto van maken, want mijn billen staan heel dicht tegen elkaar en ik moet ze echt met beide handen uit elkaar trekken om echt iets te voelen/zien, dus heb ik mijn vriend maar geroepen. Terwijl ik het uit elkaar trok, heeft hij het bestudeerd. Hij noemde hetgeen wat tussen m’n billen zat een ‘flubbertje’ en heeft vervolgens een foto gemaakt. Relationship goals of niet? In ieder geval, ik denk dus dat ik een aambei heb maar ervaar geen pijn, jeuk of typische dingen die bij een aambei horen. Hopelijk trekt het wel snel weg, want het idee dat er iets zit is niet fijn en ik durf eigenlijk ook bijna niet meer naar de wc voor een grote boodschap
Mijn moeder heeft dat ook! Hahaha. Heb er toen ook een foto van gemaakt. Een soort sliertje huid
Dit heeft mijn vriend ook, lijkt wel een aanhangseltje van een staart toen we nog apen waren.
Misschien een mariske? Heb ik zelf en volgens mij komt het best vaak voor!
Ik ging dit googelen en toen had ik ineens allemaal anussen op mijn beeldscherm.
Fascinerend fenomeen wel!
Hahaha ja die plaatjes zijn niet echt smakelijk