Het TMI topic #2

Zou idd wel kunnen dat het bij mij ook deels door m’n strakke spijkerbroeken kwam. Die droeg ik normaal bijna altijd, maar nu in de corona tijd amper en heb er ook minder last van.

Of ik ben inmiddels zo aan m’n eigen stank gewend dat ik t niet meer ruik haha :woman_shrugging:t2:

ik heb het besteld. trekt het ook echt meeeters naar buiten van je neus?

Hmm lastig zeggen want ik heb vooral mee-eters op mn kin en voorhoofd en je kan het bij jezelf niet zo heel goed zien. Eruit trekken… het is meer vacuüm zuigen en dan door de zuiging komt er wat uit ofzo? Het is belangrijk het te doen na het douchen of stomen. En niet te lang/hard! Zeker ah begin.

Ik heb het nu 3x gebruikt en merk wel verschil. Heb het ook bij mn vriend gedaan en toen zag ik wel zo’n wit flubbertje eruit komen. Maar je ziet vooral de residu ah einde wel.

Dit was bij mij de eerste keer, ook echt steeds
minder nu.

5 likes

Ik heb dit ook gehad maar bij mij kwam het door fietsen en dat ik daar altijd van ga zweten. Uiteindelijk zat het echt in mijn broeken, het was niet zozeer de flamoes die stonk. Heter wassen met wat azijn zou moeten helpen.

Vinger tussen de la gehad. Mijn nagel is letterlijk door midden. Ik krijg hem er niet af :sweat_smile:

Update: zo kort mogelijk gemaakt

10 likes

Auuuuuw ik voel je pijn. En dacht laatst ook nog te lezen dat je juist zo trots was op je lengte? Extra zuur dan!

1 like

Aaauw!!! Inderdaad zo kort mogelijk vijlen nu en misschien wat tape om je vinger doen? Zo’n pleistertape. Ik heb ooit mijn (kunst)nagel ook zo gebroken en die tape hielp wel

1 like

Haha jaa klopt! Goed onthouden. Denk dat ik ze binnenkort allemaal kort maak…

@Dommel bedankt voor de tips! Heb hem nu inderdaad zo kort mogelijk gemaakt en er een pleister om. Zou even kijken naar dat tape. Hopelijk groeit het snel uit…

1 like

Ieeeeh pijnlijk! Heb weleens gelezen over het repareren van nagels met een theezakje. Misschien helpt het

Hij is helemaal doormidden maar zit nog vast in het vlees. Denk dat geduld het enige medicijn is haha. Toch bedankt voor de tip!

1 like

Oh ik bedoel ook niet om je nagel te redden. Maar dat het hem misschien wat sterker maakt voor de tijd dat het moet uitgroeien en te voorkomen dat het gaat wiebelen :blush:

1 like

Mijn man spoot net in mijn oog en op mijn voorhoofd.
Hij had een puist achterop zn oor zitten en na lang bedelen mocht ik knijpen. Jeeeezus daar kwam me toch een partij zooi uit :joy::heart: Maarja, dus wel op mij hahaha

4 likes

Omg mijn brein. Ik had echt even andere gedachten na je eerste zin.

43 likes

Hahaha ja, dat deed ik een beetje bewust :smirk::sweat_smile:

3 likes

Ik at vanmiddag spicy noodles. Mijn mond stond in de fik. Maar deze avond mijn anus ook.
Holy shit.
Ik ben hier niet voor gemaakt.

6 likes

Ik heb een blarenpleister op een onderhuidse joekel geplakt! Dit is de huidige stand van zaken:

(Dit is trouwens mijn nek/schouder)

10 likes

Goede aanvulling wel, ik dacht in de eerste oogopslag dat ik naar een tepel zat te kijken :sweat_smile:

17 likes

Ik had dit van dierlijk eiwit ook, nu ruik ik naar olifant als ik kak.

Ik had blijkbaar een ingegroeide haar onder mijn navel. Heerlijk zo’n buiksnor

13 likes

Lijkt wel zo’n plastic kleding tag :joy:

6 likes