Nou die zeemannen(?) die net buiten stonden met die fluitjes deden me ook aan Titanic denken
Dit is dus ook een beetje halve info. Het dragen van geen uniform is niet alleen vanwege Harry maar ook vanwege Andrew, daar zijn de titels (vanwege het hele Epstein schandaal) afgenomen. En Harry en Andrew zijn de enige twee mannen die ook daadwerkelijk in een oorlog hebben gevochten. Het is natuurlijk vreemd dat deze veteranen geen uniform mogen dragen en de rest wel.
Marine hé.
Daar zat Philip nogal zwaar in, zal maar zeggen
Het lijkt mij echt verschrikkelijk dat je jezelf tijdens zoân moment als dit niet kan laten gaan en zo stijf moet toekijken hoe je geliefde zijn laatste dienst heeft. Je stopt je verdriet toch weg tot een moment dat er geen camera en weet ik veel hoeveel miljoen mensen meekijken.
Oh echt? Hebben ze nog helemaal niet verteld joh
the Crown kijken jij!
Ik word echt gek van al die halfzachte opruiende info.
Die oelewapper van de NOS zegt net ook nog doodleuk dat Harry GEBROKEN heeft met de familie.
Fuck off.
Lijkt me echt heeel moeilijk ja. Maar aan de andere kant zijn ze dit natuurlijk ook al jaaaren gewend. Masker opzetten zodra je âaanâ moet staan. En daarna pas weer echt volledig jezelf kunnen zijn
Je noemt het zelf zeemannen hoor. Dat is toch echt heel wat anders.
Ja dat is ook zo, ze weten haast niet beter
Dat was dus geen prank maar #fakenews.
De foto zelf toch niet alleen het verhaal er om
heen toch?
Ja precies.
Ah dat is dan weer jammerâŠ
Dit is het verhaal achter de foto.
Toch een soort onderonsje, misschien nog wel leuker dan een prank
Ik vind het een verdrietig gezicht dat de Queen zo alleen zit maar dat heb ik dan toch ook een beetje met Harry. Hadden ze die niet gewoon naast elkaar kunnen zetten dan hebben ze nog een beetje steun aan elkaar. En de
Queen en Harry hadden afgelopen week ook een bubbel kunnen vormen want hij kwam toch uit het buitenland.
Het is idd wel echt een sobere dienst. Heel formeel
Is anyone alive out there? Prins Philip niet.
âŠ
Ja ok misschien too soon