Het Royals topic

Naast Charles is Camilla toch? Met die zwart hoed op? Echt helemaal incognito zo haha :rofl:

Dit is tot op de seconde en centimeter gerepeteerd, bij NOS zeiden ze toen straks dat ze al beginnen met voorbereiden op een begrafenis ver voordat iemand is overleden, nu met Corona hebben ze wel dingen aan moeten passen, maar alsnog is alles tot op de seconde precies zo gepland. Zou me niets verbazen als ze vooraf te horen hebben gekregen hoeveel stappen ze wanneer moeten zetten enzo, of dat ze allemaal een oortje in hebben en iemand ergens helemaal gestresst zit te roepen ā€œone step to the left!!!ā€

2 likes

Nee dat is Anne volgens mij!

1 like

Nee dat is zijn zus Princess Anne. Camilla zit daar al.

1 like

Dit heeft met rangorde te maken: William is kroonprins, dan de oudste kleinzoon (Peter) en Harry de jongste aanwezige kleinzoon. Er is nog een kleinzoon, James, maar die is iets van 14 jaar ofzo dus die is niet aanwezig.

4 likes

Hoe gek is dit eigenlijk dat een koninklijke begrafenis maar door zo weinig man kan worden bijgewoond.

1 like

Ah thanks! Ligt dan (onterecht) enorm onder een vergrootglas terwijl er eigenlijk niks aan de hand is dus.

James zit in de kapel zie ik nu.

Ik kan me best wel indenken dat het voor de familie ergens wel fijn is?

2 likes

Ja klopt hij is wel in de kapel maar hij is te jong om mee te lopen. (Ze hebben wel iets geleerd van de begrafenis van Lady Di want toen moesten William en Harry achter de kist lopen wat echt te triest voor worden was)

4 likes

Wat lijkt me dat vreselijk om op zoā€™n moment alleen te moeten zitten :sob:

1 like

Stom van de media dan dat ze het wel zo brengen. Maar goed, we hadden ook niet anders van hen kunnen verwachten.

Lees dat Elizabeth alleen zit i.v.m. gevaar voor besmetting.

Ik lees toevallig net dit daarover!

2 likes

Ja iedereen zit per huishouden bij elkaar, of bubbel zoals nos het noemt.

1 like

Zouden ze binnen de familie ook extra voorzichtig zijn met de Queen nu met corona?
Iedereen doet in deze tijd natuurlijk voorzichtig met zijn oma/opa, maar de Queen mag natuurlijk Ć©cht niet doodgaan zeg maar. Zouden zij hun oma/moeder nu ook echt niet van dichtbij troosten? Of bv gewoon heel vaak testen?

Zij zal toch al lang gevaccineerd zijn? Heel die familie denk ik?

1 like

Ja klopt, maar het hof wilde het niet aan.

Ze zingen dat liedje uit de Titanic

5 likes

Ik vind het wel ā€˜grappigā€™ dat er 30 mensen aanwezig mogen zijn, maar er zijn natuurlijk zĆ³veel mensen door alle ceremoniĆ«le dingem eromheem

Zullen ze nu ook nog een soort aparte dienst oid met elkaar hebben? Zodat ze toch wat meer samen zijn misschien?

Zoals H & M eigenlijk al 3 dagen voor hun publieke bruiloft getrouwd zijn

Niemand gaat dat ooit vertellen natuurlijk. Maar door wat bij Oprah verteld is vraag ik me wel meer dingen af over hoe dit soort zaken dan gaan

grappig vind ik dan dat er ook nog een vrouw bij moet voor het zingen, maar die mag natuurlijk geen pei aan.

1 like