Het Royals topic

Same here :raising_hand_woman:t2:

Als ik t überhaupt volhoud om te kijken :sweat_smile:

2 likes

Deze muziek. :smiling_face_with_three_hearts: Overigens ook super knap dit op deze afstanden van elkaar in een galmende omgeving door de kastelen.

Stiekem word ik er alleen maar emotioneel van omdat ik dit mis.

1 like

Ik kijk ook mee!

Kijken jullie ook de livestream van NOS?

Ik via de BBC daar kletsen ze er niet doorheen

1 like

Harry heeft zijn titels nog wel opgespeld gelukkig!

2 likes

Wie loopt er tussen Harry en William in?

Super mooi om te zien hoe gelijk ze lopen.

Dat gespeculeer weer over Meghan, zelfs de NOS doet er aan mee blijkbaar :roll_eyes:

1 like

Iemand die niet op de goede voet kan lopen haha. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het is net alsof hij erbij loopt zodat ze ruzie maken :joy::joy:

4 likes

Peter Phillips, de zoon van prinses Anne. Op de jongste kleinzoon van the queen na lopen naast de kinderen alleen de kleinzoons mee.

6 likes

Hij heeft ook als enige geen militaire onderscheidingen zie ik

1 like

Ja ik dacht ook echt arme vrouw. Dan ben je je man kwijt en dan moet dit.
En tuurlijk heeft ze daar ‘training’ voor gehad maar toch.

Hij is officieel ook geen prins of lid van het Koninklijk huis en heeft ook nooit gediend in het leger.

Het grijpt mij toch wel aan om Elisabeth zo alleen te zien. Gelukkig heeft de Queen lang met hem samen mogen genieten van het leven.

3 likes

Ik vraag me altijd af he, hoe weten ze nu dat ze in die opstelling moeten gaan staan onder aan de trap. Dus charles, william etc. Dat 4-3-2tje, is dat dan geoefend vooraf? Of is er iemand bij die ze dat influistert? :joy:

1 like

Dat wordt allemaal besproken en er zal wellicht al een repetitie zijn geweest.

1 like

wat staan ze daar nou te staan

1 like

Best indrukwekkend om te zien. Ik vraag me af, is bekend waarom Peter tussen Harry en William in loopt? Was dat altijd al het plan ongeacht eventuele ruzie?

Aahw dat Elizabeth alleen moet zitten :pleading_face:

1 like

Ze hebben ze bewust gescheiden i.v.m. de vermeende ruzie en dat ze daar juist geen aandacht aan willen geven.

1 like