Ik hoop toch dat ze zelf beter weten en al die shitzooi van zich af laten glijden. Al lijkt me dat wel moeilijk
Ik vind het wel grappig dat ze denken dat ie echt nog enraged kon worden, volgens mij ademde hij al een decennium amper.
Denk dat ie op zān 99e zich weinig heeft bezig gehouden met zulke zaken, die was aan het vegeteren hoor.
Ik vind dit echt een nare post. Die man heeft tot 4 jaar geleden gewerkt, is in het openbaar verschenen, is naar goede doelen gegaan, heeft naast zijn vrouw gestaan. Als je dat kunt tot op hoge leeftijd, dan is dat dat niet vegeteren, of een ādecenium amper ademenā.
Wat je ook van hem of zijn familie mag vinden, ik teken ervoor om zo oud te worden (en zo ogenschijnlijk rustig te overlijden).
Zou je dit ook over jouw grootouders zeggen als ze op die leeftijd zijn?
Eh ja ?
Snap niet wat er zO heftig is aan mān zin
Vind het best lullig om te zeggen dat iemand 10 jaar lang al niet meer echt ademende haha. Alsof hij een wandelend lijk is. Kan aan mij liggen hoor.
Jeetje sommigen reageren wel overtrokken hoor, van alles wat er over hem geschreven wordt is dit nog een erg mild grapje
Minder lullig dan Britse studenten in China vragen of ze al spleetogen hebben, of aboriginals of ze nog met speren gooien of iemand in Papoea Nieuw Guinea hoe het komt dat ze nog niet door kanibalen zijn opgegeten.
^ allemaal Prins Phillip! Misschien kan je daar geschokt op reageren ipv āwandelend lijkā lol.
Is er eigenlijk al bekend wie er allemaal naar de begrafenis komt? Ja Charles en William en zo uiteraard, maar vroeg me opeens af of er bv. ook achterkleinkinderen zouden komen (zoals prins George) of dat dat niet kan qua aantal. Max. 30 is het toch?
hebben ze daar ook de max 30 regel?
@Nox ja klopt. Ik denk dat ze ivm de max 30 personen daar niet voor kiezen. Die kinderen zijn ook nog best wel jong, weet niet of dat nou toegevoegde waarde heeft. Johnson komt in ieder geval niet las ik, vanwege het maximale aantal personen.
Ja maar over de doden niks dan goeds hoor!!!
Ja ik verwacht ook niet meteen jonge kinderen door die regel. Weet ook niet aan hoeveel je komt als je gewoon kinderen, kleinkinderen en eventuele partners uitnodigt, misschien is dat al wel ongeveer het maximum.
Vergeet niet deze leuke foto.
Dit vind ik persoonlijk uitstekend om op te merken over Prince Philip. Hij en zijn familie doen af en toe verschrikkelijke dingen, en het is prima om daar over te discussiƫren of een uitgesproken mening over te hebben. En inderdaad Prince Philip was zelf inderdaad niet op zijn mondje gevallen en zei met regelmaat vreselijke dingen.
Maar dat wil niet zeggen dat wij dat dan ook allemaal maar moeten doen, ook niet over de persoon die dat doet. Dan is het nog niet ok om dat maar ook zo te doen.
Even in het algemeen, dit is natuurlijk hoe het er op verschillende sociale media ook aan toe gaat, maar ik heb altijd een zeker niveau op dit forum ervaren en gewaardeerd. En met de dit soort post (van veel meer mensen hoor), verlies ik een beetje mijn liefde voor dit forum. Het wordt zo grof af en toe. En dan is er ook maar slecht over te praten. Maar goed, ik ben helaas in de minderheid, begrijp ik.
Als ik hier racistische uitlatingen zou doen, zou ik het helemaal met je eens zijn.
Ik zeg alleen dat hij eruit zag alsof ie vegeteerde, dat is van een andere orde en dat moet kunnen.
Worden wel naardere dingen gezegd hier hoor, maar we zullen een andere opvatting hebben van wat kan en wat niet kan.
Mijn favo Ierse website post weer een geweldig artikel hahaha
Agreed hoor. En dat er nog wel ergere dingen gezegd worden, betekent niet dat minder erge dingen opeens okƩ zijn.
Haha wat chill, ik ga echt stuk.
Vooral dit
We are sorry for your loss, your dad was really the nations dad and grandad,ā responded the media, declining to ask about all that alleged rape business, in an exchange that even North Koreaās news service would think was a bit embarrassing.
Nou aangezien ik toch als een hoop ellende op de bank lig, de begrafenis maar eens kijken.