Het Royals topic

Op rioolmedia zoals Daily Mai werden H&M weken geleden al als schuldige aangewezen, rondom die operatie toen…

Mwa het moet niet, maar het is daar wel echt de gewoonte. Er zijn vanaf 899 tot nu in totaal 59 Engelse koningen geweest, en daarvan zijn er 8 (om verschillende redenen) afgezet, de laatste in 1688 (3 kwamen later weer op de troon, 2 regeerden toen alsnog tot hun dood), en 1 is er zelf afgetreden (in 1936), al was dat ook niet echt vrijwillig. Het zou volgens de Engelse wet waarschijnlijk wel kunnen, maar Elisabeth zou wel echt uniek zijn als ze het zou doen.

4 likes

ah wat zielig voor Elizabeth

1 like

Maar Elisabeth wil ook helemaal niet aftreden. Ze noemde destijds Juliana en Beatrix ook zwak daarin. Het is gewoon een andere traditie.

Toen ik het nieuws hoorde mompelde ik ook echt meteen: Forth Bridge is down. Heb echt te veel the Crown gekeken.

8 likes

Wow heb je deze kennis allemaal uit je hoofd of net ff research gedaan? Vind die geschiedenis echt interessant ook (logisch ook beroepshalve)

1 like

Half en half :grin: De precieze cijfers heb ik even opgezocht, maar ik wist het grotendeels wel, en sommige dingen wist ik zelf al uit m’n hoofd. Ik heb ook wel een goed geheugen voor getallen, en ik vind dit soort geschiedkundige dingetjes ook heel interessant. Bij mij niet beroepsmatig overigens, gewoon een uit de hand gelopen hobby.

3 likes

Ja dat bedoelde ik ook idd, van het zou kunnen maar het is niet normaal. En dat ze het niet wil vind ik wel logisch hoor. Maar voor Charles vind ik het echt maar afzien zo.

1 like

haha

1 like

Ik heb BBC maar even aangezet, toch gek want enerzijds weet je dat iemand die zo oud is niet heel lang meer zal hebben maar toch leken hij en Lizzie ergens ook onsterfelijk bijna.

Oh en Harry & Meghan hebben gereageerd op hun website

Dit gevoel heb ik ook heel erg. Hij was al zo oud, mijn brein ging er gewoon vanuit dat hij er altijd wel zou zijn of zo.
Heb wel medelijden met de Queen, lijkt me best een eenzaam bestaan als staatshoofd en om dan op die leeftijd nog je maatje te moeten missen…

10 likes

Het overlijden van Prins Phillip deed mij hierom direct denken aan Koningin Beatrix (voor mij blijft ze altijd de Queen). Prins Claus is alweer 18 jaar geleden. Zo lang alleen…
Heel mooi dat Philip en Elizabeth zo lang samen zijn geweest.

6 likes

Harry en Meghan kunnen blijkbaar niet eens naar de uitvaart vanwege quarantaine? Wat sneu zeg.

Of ze zijn niet welkom en ze gooien het hier maar op :rofl:

9 likes

27 likes

Dit lijkt me dus echt vreselijk. Moet er niet aan denken dat mijn vriend op een dag dood gaat :sob:

3 likes

Ariane is vandaag 14 geworden
https://www.facebook.com/280838772065151/posts/1955573674591644/?d=n

Worden ook al groot joh.

Vind het echt sneu voor de queen dat Philip dood is. Zo lang al bij elkaar…! Hopelijk laten ze haar de laatste jaren van dr leven een beetje met rust maarja die treedt niet af :sweat_smile:. Had ze echt openbaar haar mening geuit over het aftreden van Beatrix en Juliana?

Begrijpelijk als je bepaald aantal weken zwanger bent is vliegen ook niet verstandig. Zou jammer zijn als de roddelpers dit misbruikt

8 likes

Wij zitten het NOS nieuws te kijken en over dat Meghan niet komt “zij is gebroeieerd met de familie, bovendien is ze zwanger en heeft haar arts het afgeraden”. Als de NOS het al zo brengt, zal het in de Engelse pers wel helemaal heftig zijn.

:rage::rage::rage::rage:

Jezus fijn om te lezen ook voor hun ,dat zij de oorzaak zouden zijn van zijn overlijden. En idd over die Andrew word nooit wat gezegt

2 likes