Het Royals topic

Deze foto vond ik veel meer Diana, misschien is het de blik

1 like

Verbaast me dat ze zo lijktā€¦ vraag me alleen af hoe ze het engelse accent gaat doen. Vind haar acteerprestaties altijd ver onder de maat

2 likes

Prins Philip overleden. Wat sneu :pensive:

2 likes

Ja qua leeftijd te verwachten natuurlijk, maar schrok net toch wel van het nieuws. Ook wel een beetje benieuwd hoe dat nu gaat qua maatregelen (en verstandhoudingen binnen de familie) tijdens zoā€™n uitvaart.

Sinds ik the Crown heb gekeken vind ik dit nieuws aangrijpender ofzo? Voorheen wist ik niets van hem, maar nu heb ik echt een beeld bij hem en zijn levenā€¦

20 likes

He djuuu! Ik had eig nog gehoopt dat hij de 100 zou halen.

15 likes

Nja the crown is wel wat dramatischer aangedikt, maar ik snap wel wat je bedoelt

Fijn dat hij in elk geval vredig is overleden

Ik vraag me gelijk af of Harry afscheid heeft kunnen nemen

3 likes

Hier ben ik ook wel echt benieuwd naar. Ze zullen vast wel geen grote publieke uitvaart houden toch?

Ja ik heb precies hetzelfde. Wist eigenlijk weinig van hem, maar door the Crown toch bepaald beeld gekregen. Daarnaast zijn Elizabeth en hij zo lang samen geweest, dan is het echt heel sneu dat je je levenspartner moet missen. Hij was al oud, maar toch

2 likes

Zal wel sober zijn denk ikā€¦ maar we gaan het zien

Ah ik vind het voor Elizabeth ook echt wel sneu hoor, ze is zelf ook de jongste niet meer. Al lijkt die vrouw ijzersterk natuurlijk.

Weet nu al dat de Britse media bovenop de reactie van Meghan en Harry gaan zitten. Ze zullen wel weer een manier vinden om deze treurige situatie te gebruiken om ze verder in een kwaad daglicht te zetten.

6 likes

Ja dat denk ik helaas ook.

Ik blijf het ook bizar vinden dat Elizabeth daar tot haar dood moet regerenā€¦ In hoeverre ze dan nu echt doet danā€¦

1 like

Moet dat? Ik dacht dat ze zelf ook perse wil maar dat er best iets mogelijk is om te veranderen.

Wel heftig dat haar man is overleden. Dan ben je echt zoveel jaren samen, meer samen dan alleen geweest

Ja misschien heeft ze dat zelf bedacht inderdaad, een belofte aan haar vader?

2 likes

Ik vraag me af of hij ook ā€˜a letter from the queenā€™ zou hadden gekregen als hij wel 100 was geworden :thinking:

15 likes

Nou ja volgens mij geloven ze dat ze daar door God geplaatst is en God dus ook bepaald wanneer je overlijdt. Is niet echt een keuze haha.

1 like

Ik ben ook wel een beetje aangedaan. Had toch een hele sympathieke indruk van hem en toch het gevoel dat hij een beetje backbone van de familie (niet het instituut) was.

Heel treurig, maar mooie leeftijd.

5 likes

Dat was ook een van mijn eerste gedachten, Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Harry & Meghan hier op de een of andere wijze de ā€˜schuldā€™ van gaan krijgen nav hun interview