Ik wil ze graag, als je ze nog hebt!
Ik heb 22 spaarzegels voor het AH bestek (weg) en twee volle kaarten voor de uitjes (alles digitaal). DM me als je ze wil hebben
Ik heb 2 volle digitale bestek kaarten en een 3e die bijna vol is!
Ik heb er belang bij!
Lukt me alleen niet om je een PB te sturen…
Mag ik hier de code neerzetten voor de AH bestekzegels? Ik probeer voor iemand als cadeau de set bij elkaar te sparen maar het schiet nog niet echt op.
Sowieso mocht je digitale zegels (over) hebben let me know via DM
Heeft iemand een kortingscode voor dille & kamille?
Heeft er iemand toevallig nog een Zalando kortingscode over?
Ik heb nog zo’n Prenatalkortingscodesvoor center parcs geldig voor 50% korting op een (mid)week of 40% korting op een weekend. Geldig tm 31-12-2021, waarbij er staat dat de uiterste boekingsdatum 31-12 moet zijn dus ik denk dat je ook later kn gaan, als je maar uiterlijk 31-12 boekt.
Ik heb er 2 en wij gaan er sowieso niet nog 2 gebruiken voor 31-12. Die andere kijken we zelf nog even aan qua maatregelen of we denken dat we in januari ook kunnen zwemmen.
Oooeeeh als ik er een zou mogen gebruiken, heel graag!
Codes uit de Linda van deze maand
10% korting the little green bag TLGBLINDA10
50 of 100€ korting bij Touched vintage met LINDA50 (tot 1500) of LINDA100 (daarboven)
20% korting op ‘geselecteerde tassen’ bij fabienne chapot FCXLINDA
Ik stuur je zo een dm met foto’s vd bon!
Heeft iemand misschien een kortingscode van zalando?
De actie van de lidl duurt nog iets langer. Ik heb nog een hele volle spaarkaart. Heeft iemand er nog belang bij?
Ik heb ook nog een volle spaarkaart liggen van de Lidl. PM maar bij interesse.
En ik spaar zelf nog AH bestekzegels, dus die zijn heel welkom als iemand ze digitaal nog over heeft.
Ik ben de bestekzegels van de Appie aan het sparen maar het gaat niet erg hard met een eenpersoons huishouden. Mocht iemand bestekzegels over hebben (in de app of in 't echie), zou ik ze dan mogen?
Heb er nog niet zo veel maar wel 1 volle spaarkaart, digitaal. Misschien kun je via dm zo’n link delen dat ik ze aan je kan doneren?
Ik heb ook een volle kaart in de app. Stuur maar een DM, dan deel ik ze!
Ik heb ook nog een aantal volle kaarten als je nog meer wilt!
Heb je deze nog?
Nee, heb ze allemaal al weggegeven!