Heeft iemand een kortingscode voor ICI Paris?
Als je member wordt krijg je welkomskorting en dan nog regelmatig iets van 20% als ze zo’n ‘family & friends evenement’ doen en dan sturen ze je een kortingsbon!
Misschien kennen jullie deze ‘hack’ al, maar Zalando heeft dus zo’n 10% kortingsactie voor als je een nieuwe klant bent en je je inschrijft voor de nieuwsbrief hè. Die kun je dus maar één keer gebruiken. Maarrrr: je kunt dus een punt (.) tussen de letters van je emailadres zetten, en dan herkent ie het niet als emailadres wat je eerder gebruikt hebt, maar komt de mail wel gewoon aan en kun je 'm gebruiken in je account.
Dus stel je email is pietjepuk@gmail.com, dan kun je p.ietjepuk@gmail.com doen. Zo heb ik nu eigenlijk altijd 10% korting haha
Ik ben opzoek naar 4 (digitale) uitjes zegels van de AH. Heeft iemand deze nog over??
Ja heb ik wel voor je, dan moet je denk ik een link sturen ofzo iets he?
Ooo dat zou heel fijn zijn!! Ik DM je even
Oh als iemand nog meer digitale uitje zegels nodig heeft van de AH let me know. Heb nog 14 kaarten staan zie ik in mijn app.
Ik heb een 10% kortingscode van Manfield voor een geïnteresseerde.
En een 25% kortingscode van About You.
Oeh ik wil die van About You heel graag! Ik aas op een prijzige winterjas dus dat is dan mooi meegenomen.
Iemand toevallig een Zalando kortingscode van meer dan 10%?
Is er nog iemand die de AH bestekzegels over heeft? Ik zou ze graag willen overnemen! (En betaal uiteraard voor de verzending )
Ik heb ze digitaal, heb je daar iets aan?
Ja, zeker!
Ik heb er 11 (digitaal). Mocht je die willen dan stuur maar een berichtje.
Ik heb nog 3 x 25% kortingscodes van Aboutyou, geldig tm vandaag 00.00u, als iemand interesse heeft?
Ik wil er wel een. Heb dr martens op t oog
Ja ik! Ik pm je
Heb je een pb gestuurd!
ik zie mijn eigen pb’s naar jou niet maar als het goed is heb ik je een bericht gestuurd