Anders moet je even wat in je “mandje” doen en vervolgens niet bestellen, dan krijg je ook een (paar) dag(en) later een kortingscode per mail toegestuurd
Dankjewel voor de tip!
Dit weekend alles bij Loavies 20% met de code BABE20, kreeg ik net per sms (???) toegestuurd
Jaaa het heeft gewerkt! Bedankt voor de tip!
Heeft iemand voor mij een paar dagje uit zegels over van de ah?
Ja hoor, stuur me maar een bericht.
Iemand toevallig nog een code voor zalando?
Heeft iemand een kortingscode voor Fonq?
Je krijgt ze wel eens toegestuurd als je bestelt bij Topbloemen.nl of VT wonen ofzo. Ik wil een geote bestelling doen dus iedere cent korting is mooi meegenomen
Heeft iemand een kortingscode voor the little greenbag?
Heeft iemand toevallig een zalando kortingscode die meer is dan 10% (de welkomstkorting)? Wil wat wintersportkleding dingen bestellen dus kom wel boven de 100-200 euro uit
Aangezien de kruidvat vaak vele mensen dezelfde aanbieding stuurt: check of je ook dit gratis mag ophalen:
Weet iemand nog een goede actie voor de Efteling? (Behalve VakantieVeilingen)
Waarschijnlijk bestel je te vaak. Ik krijg bijna iedere maand wel een code omdat ik nooit bestel.
Als iemand toevallig nog een kortingscode voor Zalando heeft is die erg welkom.
Efteling heeft niet zo heel veel kortingsacties, eigenlijk alleen via de Albert Heijn met zegeltjes sparen. Mocht je binnenkort jarig zijn en een abonnement hebben op de nieuwsbrief, dan kan dat nog een optie zijn. Je krijgt dan een code om een aantal weken rond je verjaardag kaarten met €12.50 te bestellen. Sjoemelen heeft trouwens geen zin, want je moet je legitimatie laten zien.
Hoeveel tickets heb je nodig? Ik kan met mijn abonnement elk jaar twee vriendentickets met 50% korting kopen. Ik gebruik ze eigenlijk nooit dus wil ze best voor jou bestellen.
Lief! Zal even aan mijn vriend vragen of hij niet toevallig al er veiling heeft gewonnen, ik laat het je weten!
Wij zijn voorzien, maar bedankt
Ohhh mag ik zo brutaal zijn om te vragen of je die tickets voor mij en mijn vriend kunt bestellen ? Want dat is echt heel veel korting!
Tuurlijk! Ik stuur je even een pb