Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic

Ik krijg net een herinnering over mijn verjaardagskortingscode van The Little Green Bag. Het is €10, vanaf een besteding van €50 en nog geldig t/m 27-06.

Iemand geïnteresseerd? Stuur me dan even een DM. Ik doe er zelf toch niks mee.

Ik wilde me aanmelden voor nieuwbrief mediamarkt voor €10 korting maar na uren heb ik nog steeds geen mail.
Heeft iemand toevallig een code? Of ook ervaring met dat het lang duurde? Is dit normaal… heb me al met 2 mails aangemeld.

1 like

Ik krijg hem ook niet binnen. Heb jij hem ondertussen al?

Ik had niks gekregen. Dus nu net met een heel nieuw email adres getest en daar kwam hij meteen aan. Ik denk dat ik die andere emailadressen al eens had gebruikt bij ze.

Ik heb nog 6 digitale Efteling spaarkaarten van de AH. Deze zijn in te leveren tm 4 juli, maar je kan dan bijvoorbeeld een flexibele kaartje kopen dit tot ergens in november geldig is. :hugs:

1 like

Ik wil je een berichtje sturen maar kan niet! Ik zou graag 2 willen want ik wilde onlangs met mijn vriend naar de efteling maar schrok heel erg van de prijzen!

1 like

Ik heb ook nog heel wat volle spaarkaarten voor korting op de efteling over

Heeft er toevallig iemand een kortingscode over van Made? Ik wil graag bestellen maar de kortingscode voor mijn nieuwsbriefinschrijving komt maar niet binnen :pensive:

De code die je na inschrijving ontvangt is WELKOM15. Is geldig op bestellingen van €100 of meer en geeft €15 korting.

Oh dat was makkelijk haha :laughing: ik heb helaas al besteld want ik was ongeduldig… toch bedankt!

1 like

Weet iemand of Maison du Monde ook kortingscodes heeft, of überhaupt ooit sale heeft?

Heeft iemand toevallig een kortingscode van Zalando van meer dan 10 procent die ik mag gebruiken? Minimum bestedingsbedrag maakt niet uit!

Weet er iemand hoe je goedkoper aan kaartjes voor de Apenheul kunt komen? Zijn er nog ergens acties? Via Google kreeg ik zo niks gevonden :frowning:

De Albert Heijn heeft nu weer zo’n actie voor tweede kaartje gratis. Meestal doet Apenheul daar ook wel mee.

1 like

Heeft iemand toevallig nog een ubereats code?

Ik kreeg er van de week eentje voor 6euro, maar zijn die niet persoonsgebonden?

Heeft iemand toevallig een kortingscode voor Zalando? :smile:

Zijn er weleens codes voor bestaande klanten? Ik prijs me altijd rijk als ik een code vind, maar dan is het alleen geldig op je eerste bestelling.

Ja zeker, ik krijg iedere zoveel tijd een mail met een kortingscode.

2 likes

Oh huh die heb ik nog nooit gehad! Ga het even in de gaten houden.