Het legpuzzel-topic

Knap!! Ik vind het het gemakkelijkst om ze dan te sorteren op vorm. Dus de stukjes met 4 bolletjes apart, de stukjes met 3 bolletjes, de stukjes met 2 bolletjes tegenover elkaar (de “klassieke” puzzelstukjes), de stukjes met de 2 bolletjes aan aan elkaar grenzende zijdes, etc. Zeker in de puzzel die je nu maakt, zie ik nog veel losse gaten, dus kan je ze op die manier iets sneller vinden.

(Kan zijn dat je het al op die manier doet, dan is dit wat overbodige informatie :stuck_out_tongue: ).

2 likes

Eindelijk af! :balloon::balloon:

10 likes

De puzzel bevat raadsels die ik moet oplossen om te kunnen ‘ontsnappen’ uit het kasteel.
Maar de afbeelding op de verpakking komt niet overeen met de puzzel dus ik ben nog wel even bezig…

1 like

Wowww, wat mooi! En vooral heel groot :rofl::heart_eyes:
Hoeveel stukjes zijn het?

Ja, zo doe ik het ook idd! Vind ik ook de beste tactiek, zeker bij puzzels met allemaal stukjes in gekke vormen zoals deze. Vanochtend zei ik dat mijn doel voor deze dag was om de puzzel af te maken (ja ik leg mezelf heel wat op op een zaterdag) en het is gelukt, hoera!

18 likes

Lekker Fred :clap:t3:

1 like

Knap hoor!

Afgelopen week mijn nieuwste puzzel gemaakt. Erg mooi en er staan echt superveel dingen op de puzzel die je op het eerste oog niet ziet. Ik had het voorbeeld van de doos wel echt nodig om de puzzel te kunnen maken.

Week ervoor de Disney puzzel gemaakt.

9 likes

Ja, is van dezelfde ontwerpster! Zijn allebei in 4 ‘lagen’ verdeeld inderdaad.

Edit: ik zie nu pas dat er ook boeken staan op jouw puzzel!

1 like

Waarvan is deze puzzel?

Doe ik ook inderdaad, al sorteer ik ze niet helemaal daarop, ik ga dan echt op de vorm van de stukjes letten, da’s makkelijker dan de afbeelding, haha.

Whoop whoop! Toffe puzzel!

1 like

Top, dankjewel :blush:

1 like

Ik ben met deze puzzel begonnen maar vind hem echt stom. Raak er alleen maar geirriteerd van :expressionless:

You can do it!

1 like

Hele kerstvakantie over gedaan, maar soit. Vogels waren leuk, de blauwe lucht ièts minder.

23 likes

Ik ben bezig met een puzzel en kon 1 randje niet vinden, was al twee keer alle stukjes langs geweest tijdens het leggen, het huis helemaal doorzocht en al bijna boos geworden op m’n vriend dat hij het bonnetje niet meer had (was cadeau, maar met de bon kan de fabrikant nog wat voor je doen), kom ik ‘m de derde keer gewoon tegen :’)
De puzzel zelf is verder heel makkelijk (en erg leuk), zou 'm eigenlijk zonder voorbeeld moeten maken maar daar heb ik te weinig geduld voor.

Mooie!

Heel tof deze!

Oehhh wat een werk, maar hij is wel mooi!