Leuk! Deze ben ik nu aan het maken!
Moet wel een grote plank zijn… Maar dacht ook al aan om een plaat te laten zagen bij de bouwmarkt
Ja of piepschuim!
Wat is dit voor iets bijzonders?
Heb er vandaag 3 gekocht bij de kringloop! Heb ze gekocht met de instelling ‘mist vast minimaal 1 stukje’ dus dan kan 't alleen maar meevallen haha.
Deze twee gisteren bij de kringloop gekocht! De Europakaart komt uit 1977 en Nederland uit 1979. Hoop zoooo dat ze compleet zijn haha (zal wel niet). Vind 't persoonlijk erg leuk om een puzzel te gaan maken die iemand 40 jaar geleden ook al eens gelegd heeft.
Trouwens, hoe doen jullie dat als jullie een nieuwe puzzel hebben gekocht. Kan jij je beheersen en eerst de puzzel waarmee je bezig bent afmaken? Ik wil die van mij nu echt in de doos gooien en met een van de kaarten bezig gaan
Ik heb deze vandaag afgewerkt. Vooral de bomen en het dak waren lastig (hij ziet er een stuk minder moeilijk uit dan hij is, vind ik?). Wel erg mooi en goeie kwaliteit.
Zo een heb ik ook, best pittig moet ik bekennen
Is dit een Kinkade puzzel?
Nee, Ravensburger, Cottage in England.
Ah leuk die hebben mijn ouders ook. Vaker gelegd omdat ik hem zo leuk vind.
Oke nog steeds hiermee bezig, hij was best moeilijk. Nu gaat het wel heel goed maar nu ben ik op het punt aangekomen dat ik alleen nog maar een doos vol stukjes met poten heb dus vanaf nu begint de hel.
Ja! Zeker. De nieuwe puzzel lijkt altijd leuker dan degene die ik al heb