Het legpuzzel-topic

Haha ja he? Een portapuzzel is vast nog fijner, maar dit is een mooie goedkope oplossing! Heb zelf de grootste maat gekocht die de action had, was denk ik een tientje? Een puzzel van 1000 stukjes past daar sws op, meer wordt denk ik te krap.

Nieuwe! Van de kringloop.

Edit: Wa is di nou? Alle hoekjes zitten apart.

4 likes

Ik heb afgelopen 2 weken deze puzzels gemaakt. Zaten voor mij iets teveel stukjes met dezelfde kleur in.

6 likes

Die onderste is mooi!

1 like

Dat meen je niet :hushed: Ik heb diezelfde puzzel van de Action en er miste ook een stukje. Ik ging er gewoon vanuit dat ik hem per ongeluk op de grond had laten vallen en hij in de stofzuiger oid verdwenen was.

1 like

Haha ik heb vandaag dezelfde puzzel ook gemaakt en mis ook een stukje! Wel weer een andere dan jullie

1 like

Wauw deze zijn beide echt prachtig! Maar wel heftig idd, zoveel van hetzelfde kleurschema :scream:

1 like

Ik ben nu ook bezig met een puzzel die best veel vlakken heeft in (bijna) dezelfde kleur. De lucht is bijvoorbeeld wel 3/4 rijen ofzo? Ik loop er echt in vast omdat het zo lang duurt, maar wil niet opgeven. Heb je tips?

1 like

Doorzetten, eye on the prize :orange_heart:

1 like

Hier ga je denk ik niet blij mee zijn, maar gewoon alle stukjes proberen. Toen ik enkel nog 1 kleur over had ben ik de stukjes gaan sorteren op vorm. En dan maar gewoon alles proberen.

Moet wel zeggen dat ik ook het langst heb gedaan over de stukken met 1 kleur.

1 like

Deze werd door 9GAG gedeeld op Facebook, kan ik jullie natuurlijk niet onthouden :joy:

25 likes

Af!

7 likes

Begonnen aan deze :heart_eyes:

11 likes

Is toch wel iets heel vreemds hoor :hushed:

Zo’n bedrijf maakt toch niet allemaal puzzels met één ontbrekend stukje? Om ze vervolgens voor een klein bedrag bij de Action te verkopen :confused:

1 like

Af! Mede mogelijk gemaakt door mijn vriend.

12 likes

Zo leuk!

't is ook gewoon een non-conform product. Elke consument zal bij het kopen van een puzzel denken dat hij een complete puzzel koopt.

Ik heb vandaag een hele mooie puzzel binnengekregen van 3000 stukjes, maar nu zie ik dat mn tafel 5cm te klein is :cry:

1 like

Nou ja, 999 zulke puzzels kunnen ze zo uiteindelijk wel als 1000 puzzels verkopen, winst van 1 puzzel :joy:.

Ooh shit! Kun je er niet een plank ofzo onder doen?