Hij is heel leuk om te maken! Veel plezier alvast
Ah jammer! Waarom heb je het niet meteen aan de kassa laten liggen?
Haha kerstdrukte…dus overleven, betalen en zo snel mogelijk wegwezen. Keek pas buiten op de bon.
Ik ga nu met deze beginnen, het kerstdiner, wel zo toepasselijk!
Wat is dit voor een puzzel? Hij lijkt op een van Wasgij? Maar dat is het niet?
Jaa is er 1 van wasgij! Maar volgens mij hebben ze nu per soort een andere naam ofzo? Het is iig wel de officiële wasgij iig
Eerste puzzel van de kerstvakantie is af! Zonder voorbeeld gedaan, dus vooral het groen was echt moeilijk.
De kerst met Disney puzzel vond ik erg leuk om te maken. Het leek alsof deze puzzel een nog luxere afwerking had dan mijn normale ravensburger puzzels.
Ik heb met kerst deze puzzel gekregen. Ben ik heel blij mee!
Die puzzel van ravensburger lijkt me erg leuk!
Hahaha oh neeeeee
Ik ben al best lang bezig met een puzzel van 1000 stukjes maar ik ga zo langzaam. Ik ben er echt slecht in maar ik vind het wel leuk. Ben benieuwd wanneer ik hem eindelijk af ga krijgen, kan ook zijn dat ik het zat ben en de hele bende weer in de doos gooi binnenkort.
Net een puzzelmap besteld via bolllll.com, kunnen we hem gewoon aan de kant leggen als we de tafel nodig hebben.
Later in huis willen we een puzzeltafel in de hobbykamer.
Ik heb dit topic nu pas ontdekt, net alles even teruggelezen, erg leuk om alle puzzels te zien!
Ben zelf al een eeuw bezig (2 maanden geleden aan begonnen, nu ligt die er maar te liggen) met een puzzel van NYC. Het is een foto gemaakt vanaf Rockefeller Center, met dus ook 't empire state building erop. Heb de randem, rand van lucht en stad en de grootste gebouwen af, dus nu alle kleinere delen… Heb eigenlijk dus echt geen zin maar mag van mijzelf niet opgeven dus binnenkort toch maar weer verder.
En nog terugkomend op het ‘bewaren’ van de puzzel waarmee je bezig bent:
Heb de puzzelmat geprobeerd maar werd echt gek van de vouwen in 't doek! 100x geprobeerd om eruit te strijken maar nooit helemaal gelukt.
Toen kwam ik bij een vriendin en zag ik dat zij puzzelt in een gigantisch canvas doek! Die leg je gewoon ondersteboven op tafel (met de houten rand dus naar boven) waardoor de stukjes er niet af kunnen vallen ofzo ennn als je hem ff zat bent of hij ligt in de weg, dan schuif je hem gewoon boven op/onder een kast of onder je bed.
Dit klinkt best slim!
Wow, dat vind ik echt heel slim!