Thanks voor de tip! M’n vriend heeft vandaag voor me de linker gehaald, en ook een ander met 2 puzzels voor 11,25 ook niet heel duur!
Er is weer korting bij bol op legpuzzels.
Heb vorige week deze puzzel gemaakt. De rand en de gekleurde delen had ik zo af. Alleen bleven er toen alleen stukjes over in 50 tinten grijs, dus dat was iets minder makkelijk haha. Was wel leuk!
Zojuist deze puzzels met korting bij bol besteld. Best wel anders dan de andere puzzels die heb, dus ik ben benieuwd wat ik ervan vind. Twijfelde voor de Disney puzzel tussen deze en ‘Mickey’s verjaardag’. Maar hier zat de meeste korting op
Meegenomen uit Disneyland?
Zeker!
Ik heb deze als kerstcadeau voor mijn vader en zijn vriendin gekocht, met de hoop dat het onze derde kerstdag activiteit wordt
Ik ben nu de bovenste Disney puzzel aan het maken, echt heel leuk om te doen! De nieuwe ligt bij mij onder de Kerstboom
Goed om te horen! Welke nieuwe disney puzzel heb jij? Bedoel je toevallig mickey is jarig, of een andere?
Hearts of gold, ik heb 'm bij het Kruidvat gekocht.
Leuk!
Holy guacemole
Voor als je niks te doen hebt met Kerst
Bij mij lag-ie er al, zo mooi! En de puzzels waren tweede voor een euro…
Ooo vet leuk!
Die ligt onder de boom te wachten op mij
Het is toch een beetje jammer als je in de overtuiging bent dat het nog zondag is (tot dan was die actie) en je ineens de volle prijs voor 2 puzzels moet betalen De ark ga ik in ieder geval wel houden, de ander terug brengen, heb echt veel te veel puzzels op voorraad haha