Klim en boulderhallen!
Vanavond is het zover. Uit eten en stappen met 3 koppels en mijzelf.
Gezellig
Ok ik ben net na een break up dus logisch dat ik labiel ben. Maar ik denk dat ik âhet single zijnâ veel beter zou kunnen dealen als ik weet âok over x aantal jaar heb je een fijne goede relatieâ. Gewoon, dat je weet dat het eraan komt. Het hoeft niet nu, het hoeft niet morgen, het hoeft niet volgend jaar, maar eens?
En gisteren las ik iets en dat kon ik ook wel herkennen; dat je het gevoel hebt dat je nu moet âwachtenâ op de mannen die vrijkomen na een lange serieuze relatie gehad te hebben inclusief kids en huwelijk. Zo ver ben ik al want veel mannen die ik afgelopen jaren heb ontmoet waren al getrouwd geweest en/of hebben kinderen. Op zoek naar iemand van 5 jaar jonger dan maar? (weet trouwens nu dus uit ervaring dat kinderen/ex vrouw geen deal breaker voor mij zijn, maar het besef dat ik de boot heb gemist ofzo wordt wel een stuk groter hierdoor. Dat toen ik jaren zat te twijfelen in een relatie, mensen wĂ©l een âsoul mateâ hebben gevonden)
En het leek me zo leuk om dit jaar oud en nieuw met een jongen te vieren die je leuk vindt. Dat je eens goed kan kussen om 00.00 u in plaats van moet wachten tot al je vriendinnen hun vriend/man elkaar diep in de ogen hebben aangekeken en hebben gekust Ugh wat een super rot moment vind ik dat toch.
Dit vind ik eigenlijk zoân deprimerend idee Dat je als je nu single bent rond de 30 dat je dan de boot hebt gemist. Terwijl sure, dat zullen evengoed geweldige mannen zijn en niks minder geschikt relatiemateriaal. Maar je kiest wel voor een hele extra âladingâ ofzo, geen kleinigheid.
edit: Oh zie net jouw toevoeging, je noemt hetzelfde
Haha ja wilde het net zeggen!
Ik had zoiets van âok slik niet cool ditâ maar je stuurt ook niet iemand direct de laan uit omdat die kids er zijn. Ze zijn er nou eenmaal. Maar makkelijker maakt het het niet, tell me about it. Misschien scheelt het al als iemand een fijne verstandhouding (en afspraken omtrent de kinderen) met zijn ex heeft, scheelt weer gedoe :â)
Soms vind ik het ook heel lastig om te zien hoe iedereen om mij heen stappen maakt samen mĂ©t een partner. Dus huis kopen, kind krijgen. Zoân ver van mijn bed show.
Ach ja dan maar weer focussen op de voordelen (al vind ik die nu lastig in te zien met een gebroken hart); niemand die onder je huid kan kruipen, ik kan weer lekker zonder schuldgevoel flirten met mannen en ik hoef geen rekening te houden met iemand in mijn korte termijn plannen zoals op vakantie gaan enzo
Zo, inderdaad! Ik ben in januari jarig en de laatste verjaardag die ik heb gevierd met een relatie was toen ik 26 werd. Ik word volgend jaar 33.
@ellegirltalk
Je zou ook een man kunnen treffen die jonger is dan jou misschien!
Ik ben ongeveer jouw leeftijd en er zijn jongens van 24-25 jaar waarbij ik me best kan voorstellen dat ik erop zou kunnen vallen.
Ja al merk ik dan vaak wel weer dat ik âouderâ ben, qua doen en laten en levenservaring ook. Maar wie weet!
Ik kan me echt nog niet voorstellen dat ik een relatie zou aangaan met iemand die al kinderen heeft. Ik wil heel graag kinderen maar vind dat zoiets bijzonders dat ik dat dan alleen met die persoon zou willen, en niet dat diegene dat al eens heeft meegemaakt met iemand anders (los van al het mogelijke gedoe eromheen en mogelijk lastige verstandhouding met een ex).
Maar goed, wie weet roep ik later wel anders haha. Misschien heb ik straks wel geen keuze⊠Geen idee
Ik heb hetzelfde, maar hoe ouder ik word, hoe groter de kans dat dat er niet meer inzitâŠ
Ja het is niet echt leuk ofzo, maar als het de vent van je dromen is, dan denk ik niet dat je hem laat lopen. Maar het is natuurlijk niet het allerleukste. Maar wat @Frankie zegt, je hebt het misschien niet voor het kiezen.
Maar wie weet hoe ons leven loopt!
Ja, ik had laatst een leuke man ontmoet, kwam ik er na een aantal (!!) dates achter dat ie een kind had. Ik had vlinders maar op het moment dat ik dat hoorde viel er een steen in mân maag, was hij gewoon niet meer interessant voor een relatie en vond ik hem direct stukken minder leuk (wat het makkelijker maakte om het af te blazen).
Gelukkig zijn er genoeg mannen die geen kinderen willen/hebben
Mijn lover vertelde het dus ook pas na 5 dates ofzo (ik kwam er ook nog eens zelf achter op een gekke manier), maar ik vond hem al leuk. En ik snapte zijn beweegredenen ook wel eigenlijk. Als ik had geweten dat hij kinderen had, dan was ik in eerste instantie al minder geĂŻnteresseerd geweest en waren we uiteindelijk misschien niet op date gegaan. En hij wilde echt een indruk maken van ik ben naam en niet ik ben naam en papa . Dat dat meteen al een heel beeld van hem weggeeft. Maar vind het ook wel lastig hoor, het is zoân groot deel van iemands leven.
Ik had dus gisteravond een mental break down bij een vriendin en haar vriend. Over dat het over is met die man en dat ik dus ook wel weer eens een fijne relatie wil hebben en met iemand wat wil opbouwen en dat ik dat gedated zat ben en dat alles alleen doen best prima is maar samen zoveel leuker. Ik moest dus huilen :o Ze waren heel lief! Maar ik kreeg ook wel te horen ânatuurlijk ga jij iemand ontmoeten met wie het leuk is en het werkt, ik kan me niet voorstellen dat jij alleen blijftâ en ik kan alleen maar heel cynisch zeggen en denken ânou er zijn vast mensen die forever alone blijvenâ. En ik heb ook al gehoord âHet komt vast als je het minste verwacht (en niet zoekt)â. En er zit vast waarheid in maar hoe laat ik het los dan.
Ik ben nu weer heel erg de voordelen aan het overdenken; alles ligt nog open!
Wat je zegt over het ermee kunnen dealen als je zou kunnen weten dat het wel komt, merk ik bij mezelf ook wel. Ik voeg verder niet zoveel toe maar wilde jebdit even laten weten.
Oh en ik keek paar weken terug Bridget Jones en vond het al herkenbaar (ik ben zĂł niet in mijn leven waar ik vroeger gedacht had te zijn) en nu ik weer single ben, is het helemaal relatable hahah. Ik zag die film voor het eerst toen ik 14 was, wie had gedacht dat ik zoân 16 jaar later mezelf erin zou herkennen hahah.
Lol ik keek vrijdag de eerste met een vriendin en op een gegeven moment zit Bridget met haar vader met kerst met van die papieren hoedjes op, zegt ze âzo zit jij ook met je vader over 10 jaarâ.
Het komt nu stom over maar het was grappig. En mn vader gaat trouwen dus het is niet van toepassing. (ze is zelf ook forever alone overigens)
Nou ik ga dus wederom met O&N bij mijn moeder zitten.
Het wordt steeds leuker.
Maar over een maand zijn al deze verplichtingen voorbij. Nog even dus
@TheOne Ik bekijk het echt anders. Ik vind het fijn dat ik nergens toe verplicht ben. De invulling van de feestdagen is geheel aan mij. Geen vriendjes of schoonfamilie om rekening mee te houden. Ik zit te denken aan een Harry Potter filmmarathon of zo en mezelf volvreten met lekkere hapjes.