Heb al zo vaak met uitgaan gehad dat ik superleuk aan het flirten was enzo, en dan komt ein-de-lijk de zoen: en dan is het zó verschrikkelijk slecht dat ik meteen weer genezen ben. Hele avond verpest haha nee dat niet maar kan er wel flink van balen.
ja en tuurlijk kan je het zoenen een beetje sturen enzo MAAR ZO WERKT HET NIET! ik ben namelijk al verpest doordat ik met hem zo’n goede zoenklik had waarbij er niets te sturen viel.
@AloeVera oei ja inderdaad. vooral als er zo’n aanloop met opgebouwde spanning is en dan is het zo’n deceptie haha. zo puberaal ergens, maar 't kan toch best een afknapper zijn als iemand niet lekker zoent.
Nee hoor ik romantiseer niks met betrekking tot alles van dat. Ik ben nu dik 5 jaar single en ik heb iets van drie keer nog wel gescharreld (max. 4 maanden duurde dat dan) en af en toe nog iemand die bij me in bed belandde. Ik heb veel vrienden en vriendinnen, een hele lieve familie en ik kan me heel goed met mezelf vermaken met vanalles en nog wat. Dat is ook het probleem niet. Ik mis alleen soms de affectie van een man, het ondernemen van activiteiten die je niet zomaar met je vrienden of familie doet (of waarbij de ervaring anders is), het in het weekend ‘s ochtends wakker worden met een knuffel en een praatje, de diepgaandere conversaties en het gevoel hebben dat je je geliefd voelt. Dit verlangen heb ik btw niet 24/7 en speelt vaak alleen op als ik in het weekend wakker word en vrij weinig op de planning heb staan (soms vind ik dat heerlijk en soms geeft het een leeg gevoel).
Op dit moment heb ik vooral dat ik al zoveel mannen heb leren kennen en er op de dag van vandaag niets tussen zit wat 100% bij mij past en dan zakt de moed me gewoon in de schoenen. Ben ook niet zo’n open persoon van mezelf dus ze komen me ook niet met bosjes aanwaaien haha. Maar komt wel goed met mij hoor, ik weet ook dat er iemand voor me is en dat het juist goed is dat ik niet zomaar ergens in duik. Maar ik heb de afgelopen jaren gewoon dingen meegemaakt waardoor ik af en toe met wat negatieve gedachten zit.
Snap wel dat je je zelf niet zo voelt en ik druk het ook echt op je hart om te genieten van elk single moment want het is echt heerlijk!!
Jaaa mijn fwb doet dat dus ook helemaal niet?? Super raar! De eerste zoen was dus echt heel awkward omdat ik het wel deed en hij helemaal niet en dat was echt stom. Ik heb dat echt nog nooit mee gemaakt dat iemand helemaal zonder tong zoent Het zijn gewoon alleen maar kusjes de hele tijd, vind dat veel minder intiem
Dat idee heb ik ook soms, maar dan houd ik mezelf maar weer voor dat een relatie ook niet zaligmakend is.
Ik zit op het moment totaal niet lekker in m’n vel dus dan vind ik het single zijn klote.
Ik was gisteren met 2 collega’s aan het werk, de ene 23 en de andere 28, allebei een relatie. Zeggen ze: ik denk dat als ik nu weer single zou worden ik voor altijd alleen zou blijven. Dan vind je echt niet meer iemand.
OKeeeeee thanks jongens, ik ben 30 en kom net uit een 9 jarige relatie. Fijn dat ze zo positief naar mij zijn?! Echt wtf, ik denk zelf niet zo maar ik vind het wel heel treurig dat zij zo denken
Ook weinig empathisch naar jou toe.
Dit vind ik ook best wel heftig dat ze zo’n bord voor de kop hebben…
Heb je er wat van gezegd?
jaa en toen zeiden ze ohhh sorry!! En hebben we het even over mijn situatie gehad… maar blijf het echt raar vinden. Ze weten gewoon van mijn situatie af en vond het echt vervelend.
Ik blijf het irritant vinden dat iedereen mij aan mensen probeert te koppelen. Soms ben ik zelf heel wanhopig maar dan realiseer ik mij dat single zijn ook zeker zo zijn voordelen heeft. Sowieso minder was
Ik mis steeds vaker het praten met iemand. Gewoon bij het eten of 's svonds.
Even wat vertellen over je dag bijvoorbeeld
Kon geen Tinder/date topic vinden behalve het cringe topic… Maar ik app nu dus met een jongen op Tinder en hij wil per se niet in een kroeg afspreken. Hij zegt dat hij “best heel veel mensen kent” in de stad waar we willen afspreken. Het is erg verwarrend. Heeft hij een vriendin of wil hij me iets aandoen ofzo? Hij wil dan wandelen, wat op zich prima is, en eerst met wat biertjes naar mijn huis toe komen, maar gewoon ergens zitten en wat drinken is toch veel chiller? Sowieso wil ik gewoon op een neutrale plek afspreken.
Als je dat wilt moet je daar gewoon bij blijven! kunnen jullie niet in een andere stad afspreken?
Ja ik heb dat afspreken bij mij thuis al afgewimpeld. Wandelen vind ik op zich ook prima, maar ik wacht nu op zijn antwoord. Heb hem op de man af gevraagd of hij een vriendin heeft haha
Oh en eerder zei hij ook dat “je niet kan praten in een kroeg en ik wil wel gewoon tegen je praten”. Huh wat dan?
Oh hmm wel gek dit inderdaad, klinkt een beetje als: laten we thuis afspreken want ik wil gewoon seks met je en meer niet.
Zou je de date kunnen verplaatsen naar overdag ipv 's avonds? Overdag wandelen lijkt mij chiller dan in het donker voor een eerste date.
Of als een kroeg te druk is, gewoon rustig ergens koffie drinken/lunchen? Om hem even het voordeel van de twijfel te geven, er zijn nog best wat mensen die niet goed horen en dus echt moeite hebben met gesprekken op drukke plekken.
Maar zou vooral heel erg naar je eigen gevoel luisteren, en hem ook gewoon zeggen dat je het voor een eerste keer afspreken fijner vindt om ergens in de stad te doen.
ik zou daar niet gelijk vanuit gaan, ook niet dat ie alleen seks wilt zoals hierboven wordt gezegd. Als je graag met hem iets wilt gaan doen kan je dat gewoon zeggen dat je liever niet de eerste date al thuis afspreekt lijkt mij, en dan misschien in een andere stad of samen reizen daar naartoe, en als hij dat niet wilt dan houdt het op denk ik?
ik spreek ook het liefste thuis af en dat is niet omdat ik gelijk seks wil of een vriend heb, gewoon omdat ik dat fijner vind. Als iemand zegt dat ze dat niet willen dan niet en dan zou ik als ik diegene echt leuk vind ook wel wat anders willen doen
Het lijkt wel alsof alle leuke mannen op zijn, wara ontmoet je leuke mensen? Liefste geen internet