Het Kringloop topic

Die heb ik wel regelmatig gezien. Is denk ik een beetje geluk hebben. In de ene kringloop kom je een grote tegen, soms geen en in een andere alleen een mini van 15cm. Zo’n grote is vaak wel prijzig niet een paar tientjes ofzo.

Mijn vriend zoekt er ook een dus vandaar dat we daar altijd naar kijken :joy:

Op marktplaats staan er ook veel zie ik nu

1 like

Oh joh die bovenste is best leuk? Ik moet zeggen dat ik het lastig vind omdat ik ze zelf niet zo mooi vind hahahaha en weet ook niet waar ik op moet letten. Mijn budget is max €250 maar ik durf ook weer niet zoveel uit te geven aan iets waar ik geen verstand van heb.

Thanks voor de info! Goed om te weten dat ze ze wel hebben, denk dat ik dan toch even ga kijken of ik een afspraak kan boeken. Misschien kan ik er ook al wel naar vragen aan de telefoon :slight_smile:

Ik herken het niet 100%, is dit die op de J. Post? Ik heb daar morgen een afspraak, maar ik weet nog niet helemaal of ik me er wel chill bij voel aangezien er 50 mensen tegelijk in mogen. En als ze zich dan ook nog niet aan de regels houden…

Bij de kleding en boeken was het wel safe. Het zijn vooral asocialen die bij de grote meubels dachten ‘aaaaaah dan kan ik mijn penis uit de broek doen’.

https://kringloopzeist.nl/ deze (weet nooit welke straat het is).

Eh… letterlijk? Of bedoel je dat ze hun mondkapje omlaag deden? :joy: Dank je voor de info iig!

4 likes

Dat laatste. Geen echte pielemuispraktijken

16 likes

Die scheepsmodellen zie ik vooral bij antiquairs wel eens voorbij komen. Misschien online op Catawiki?

1 like

Ik ben weer flink wat glaswerk rijker. Ik ga zondag brunchen met een vriendin en wilde mimosa’s maken en wilde daar glaasjes voor :smiley:

15 likes

Vanmiddag met vriend lekker gestruind, we waren ruim een uur aan het kijken.

Aardig wat dingen gevonden:

Lijstje, nagelknipset en houten potje heeft vriend gevonden.

Niet op de foto
Escher boekje met hierin puzzels voor mijn moeder
Boek over de architectuur van Otto Wagner voor mijn broertje

Totale kosten €24,50

16 likes

Ik zou echt niet tegen deze woordafbreking kunnen, dat zou me steeds frustreren als ik het zag.
Waarom is het niet zo gemaakt dat zwemmen op een regel staat :sweat_smile:

16 likes

Hahaha ja je hebt gelijk! Mijn vriend gaat altijd mee als ik ga kringlopen en koopt altijd dit soort bordjes voor de schuur. Hij vindt de oneliners altijd hilarisch :sweat_smile:.

1 like

Ben niet snel vies van dingen maar een tweedehands nagelsetje in een stoffen doosje… zou die dingen wel een nachtje in de alcohol leggen eigenlijk!

23 likes

Uiteraard! Lijkt me ook logisch. Ik maak alles wat ik tweedehands koop goed schoon/waar nodig ontsmetten.

Ow haha dan ben je schoner dan ik. Ik trek Vinted kleding ook gerust gelijk aan :joy::scream:

3 likes

Oh nee tweedehands kleren gaan meteen in de was!
Ik vind dit soort dingen zoals een nagelknipset die je in de alcohol kan schoonmaken frisser dan bijvoorbeeld een tweedehands matras of bank. Dat kun je namelijk niet goed schoonmaken.

Tweedehands matras zou ik echt niet trekken. :scream:

3 likes

Nou het zou je verbazen hoeveel mensen daar dan geen probleem mee hebben…
Ik vind zelfs een tweedehands bank al niks. Maar dat is ook omdat ik van mijzelf weet wat voor dingen ik erop doe :rofl:.

2 likes

Haha ja en daar gaat toch je DNA inzitten :joy:

2 likes

Hahaha ja onze bank heeft dingen meegemaakt die het daglicht niet kunnen verdragen.

3 likes

Ik hoor mensen dit zo vaak zeggen maar stel dat je (tijdelijk) in een gemeubileerde kamer woont? Of als je in een hotel slaapt? Dan sta je daar ook niet bij stil toch

3 likes