Wat een leuke planken en andere aankopen!!
Thanks. Van die planken lag er nog een hele stapel. Allemaal nieuw in verpakking nog. Van de x. enos
Nou ik ben geweest, vond het wel heel kort zo. Ze gingen ook steeds zeggen hoeveel tijd ik nog had.
Ik heb wel deze kunnen scoren voor 4 euro (niet m’n eigen foto)
En nog een klein bloempotje en een oude blauwe spuitfles gekocht. Helaas was er niks qua kleding
Pff wat een stress, rennen door de winkel. Ik dacht trouwens dat ik echt alleen zou zijn maar er waren nog 4 klanten? Dacht dat dat niet mocht naar soit, alsnog rustig. Je kon ook een waardebon kopen voor 20 euro, maar hij had 25 euro waarde voor aankopen voor de volgende keer dus heb daar ook 1 van gekocht.
Brabantia droogrek zo goed als nieuw 6,50 en fietsje voor m’n zoontje 5 euro. Fietsje is niet de nieuwste maar dan hoeft ie er ook niet zuinig op te zijn haha
Speelgoed en boeken voor m’n zoontje, in totaal 11 euro
En dit voor mezelf. Gietijzeren theeset voor 7 euro, ben ik heel erg blij mee. Kookboek 4 euro zo goed als nieuw en wat linda meiden als leesvoer
Ugh dat rode fruitmandje zo cute!
Mijn halfuur zit er al weer op, tijd vloog! Heb helemaal niet kunnen kijken naar dingen voor mezelf/in huis, aangezien bij de kinderspullen al zoveel leuks lag. Ff kijken of ik morgen nog een afspraak kan maken.
Maar onwijs goed geslaagd! Zandbak, poppenhuis, poppenwieg met laken en dekentje, wat puzzels en boeken, stokpaard, kruiwagentjes voor in de nieuwe tuin, kapstokje, bekleding voor Tripptrapp stoel en een broekje van Mini Rodini. Alles voor 33 euro
Oh ik geniet echt van jullie foto’s! Ik heb voor volgende week zaterdag een afspraak gemaakt bij de kringloop in Appingedam (m’n lievelings). Ik zag dat Mamamini in Groningen nog niet open is, jammer. Misschien bel ik later nog even naar Goudgoed, die vind ik vaak ook leuk. Ah zo’n zin in!
Ongevraagd advies: mocht je het poppenhuis leuk willen aankleden vraag dan wat behangsamples aan.
Zo leuk om weer aankopen van iedereen te zien! Ik ben vandaag twee keer geweest, bij de ene winkel voor €40 dingen gekocht, bij de andere een paar schoenspanners die was al geplunderd volgens mij. Maar het is niet echt relaxed winkelen inderdaad, zeker als je alle afdelingen langs wilt. Volgende week ga ik naar twee andere winkels.
Het was heel leuk! Je hebt de winkel met 4 mensen (twee duo’s) en je mag ook gewoon in je eentje een tijdslot nemen. De winkel is heel netjes en helemaal vol. Veel spellen, servies, genoeg kleren (kijk ik zelf niet in, maar een vriendin wel), lampen, meubels, zelfs echt mooie fietsen. Het is niet supergoedkoop, maar wel nog leuke prijzen. Soms is iets opeens heel duur, omdat ze doorhebben dat het vintage/hip is. Ik geef het 10/10.
Lijkt me leuk om kinderen te hebben want dan kan je dingen voor ze kopen
Dat is ook de voornaamste reden dat ik ze heb
Vet! Hier is nooit wat te vinden. Zowel voor je huis dan wel kleding niet.
Ik mag over een uurtje en ik vind het vet spannend. Het is ook maar 20 minuten aaaah.
Ik hoop zo dat ze een mooie rotan kast hebben en in mijn wildste dromen ook nog een mooi vintage bureau. En ik wil kijken voor boeken en puzzels. En als ik tijd over heb nog even tussen de kleding snuffelen.
Balen is dat he! Maar niet opgeven haha. Ik heb ook zo’n winkel waar ik bijna nooit slaag, maar heb daar 1 keer een burberry jas en T-shirt voor €4 gevonden. Dus geef nooit op!
Wat een heerlijke buit en die schoenen
Die schoenen!
Oke mislukt. Heb voor volgende week vrijdag gereserveerd ipv nu hahahaha
Verkeerd gekeken
Ik mag vandaag om 10:00, echt zin in! Ben nu een soort strategie aan het bedenken Denk dat ik begin bij de interieurspullen, daar ben ik vaak sneller doorheen. Dan kan ik alle tijd die over is gebruiken om rustig door de kleding te snuffelen.
Nou, ik ben vanochtend geweest! Er stonden zoveel. spullen. Ik heb het nog nooit zó vol gezien. Voelde me daarom wel wat overweldigd. Maar mocht je in de buurt van Capelle wonen, ga dan naar Rataplan.
Ik was wat vroeg en een man van de kringloop stond buiten te roken en liet me wat eerder naar binnen gaan, zo lief. En toen ik ging afrekenen vroeg hij nog of ik leuke dingen had gevonden.
Ik heb uiteindelijk best wat leuke dingen gevonden. O.a. wat plantenpotten, een prachtige ovenschaal van Arcopal (ik spaar servies van Arcopal, mijn doel is om alleen nog maar dingen van dit merk te hebben, haha), een creme-kleurig truitje, een tafelkleed waar ik een shortje van wil maken, héél mooie wol en een puzzel. Ik was zon 15 euro kwijt, dus goede deals! Ik zal straks wat foto’s maken.