Ik mag morgen 20 minuten in de kringloop naast m’n (nieuwe) huis woehoe! Ben daar nog nooit geweest dus hoop dat ik in 20 min de weg kan vinden én 10 euro kan besteden haha. Anders mag je ook een bon kopen voor later, dus dat is ook prima.
Ik ben vanochtend geweest. Echt leuk weer na 3 maanden. En het stond VOL haha. Logisch natuurlijk.
Ik dacht net ik bel even de kringloop hier in de buurt, op de site staat helemaal niets over afspraken maken. Die man vond het allemaal wel best en zei ja hoor kan wel, wanneer wil je langskomen? Om 1 uur kan ook als je wil?
Dus nu ga ik zometeen lekker weer even rondstruinen in de kringloop, zin in🥳
Niet echt een systeem dus maar neem aan dat ze wel de regels aanhouden.
Ennnn natuurlijk de buit!
Dit jasje is leuk, maar krijg het niet goed op de foto
Terrazzo snij- en serveerplank? (Als je dat zo noemt) twee goudkleurige kandelaars en een paar oorbellen
Groot lila overhemd (kleur ook niet goed op foto)
Alles samen voor 25 euro😊
Mijn moeder en ik hebben morgen allebei 20 min private shopping, hopelijk zijn we met z’n twee!
Door dit topic net ook gereserveerd bij 1tje vlakbij. Ben heel benieuwd.
Door dat jasje krijg ik echt zin in de herfst.
Hahah ja, nu je het zegt! Helemaal niet bij stilgestaan dat we nu eerst nog de lente en de zomer hebben maar ach, ben ik alvast voorbereid op het najaar
Gewoon ook lekker nu dragen hoor maar ik ben een herfstfreak
Ja nu met deze frisse dagen kan het gelukkig nog wel. Oh ik ben ook meer fan van het najaar, dus ik snap je wel!
Yes ik mag morgen een halfuur bij mijn lievelings kringloop! Ben echt buitenproportioneel blij
Ik heb een afspraak gemaakt voor zaterdag! Ik moest bellen om het in te plannen en kreeg niet het idee dat het heel goed erg storm loopt.
Heb ook nog een mailtje gestuurd naar een andere kringloop
Ik ga morgen én zaterdag! Kostte me wel de halve dag bellen maar toen er eindelijk werd opgenomen vroeg de medewerker of ik het ook nog leuk zou vinden zaterdag weer te komen. Nou prima, want het tijdstip dat ze noemde sluit precies aan op mijn afspraak bij de Action die ernaast zit
Hoop dat dit een beetje tegenwicht gaat geven naast de pleuriszooi dat m’n werk op het moment is
Zo leeeeuk allemaal! Ik mocht net een halfuur shoppen maar helaas paste ik al het leuke niet
@Memoria ik was trouwens bij De Arm!
Ben vanmiddag ook geweest. Mocht een half uurtje maar dit bleek inclusief afrekenen te zijn dus eigenlijk maar 20 minuten kunnen shoppen. Was veel te kort want heb niet alles kunnen bekijken. Maar heb toch wat leuke dingen kunnen halen zoals 2 leuke puzzels van 1000 stukjes ( hoop dat ze compleet zijn) en een houten schommel voor maar €2,45 voor de kids. Nu nog even kijken waar en of we het wel op kunnen hangen
Heb net echt zo veel gekocht. De winkel stond helemaal vol en super net opgeruimd. Personeel heel lief. Wil weer een afspraak maken maar vraag me af hoe snel ze door hun spullen gaan. Zouden er al snel veel nieuwe dingen staan?
Shoplog!
Heb verschillende fotolijstjes, potjes, servies, rek voor in de badkamer, metalen manden, boek en nog wat servies. Oh, ze hadden ook planten! Dus die ook een meegenomen.
Aanstaande dinsdag bij 2 kringloopwinkels een afspraak gemaakt ik wil gebaksbordjes. En hoop op wat leuke kleding.
Komende zatermiddag mag ik op bezoek voor een half uur bij mijn kringloop. Ik heb zo’n zin!