Het Kringloop topic

Terwijl normaliter veel meer mensen de winkel bezoeken en dan de kans groter is dat veel dingen zijn geplunderd voordat jij er was. Raar hoe ons gevoel werkt.

1 like

Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Voor m’n gevoel moet ik in dat half uurtje ook als een idioot rondrennen om alles gezien te hebben. Beetje zoals dat programma van vroeger waar je een minuut gratis boodschappen mocht doen.

1 like

Al zal de winkel nu beter bevoorraad zijn dan normaal. Hier kan je schijnbaar alleen op 2 dagen binnen enkele uren eventueel een bezoekje inplannen. Ik denk dat ik gewoon maar even wacht tot je gewoon weer normaal met mondkapje kan shoppen. Kan dan nog altijd een bestseller gaan schrijven 'Zes maanden zonder kringloop ’

3 likes

Ha, volgens mij is “jouw” kringloop ook “mijn” kringloop. Wilde net een afspraak maken maar dat kan blijkbaar alleen op woensdag- en vrijdagmiddag, ja, dan werk ik gewoon :neutral_face:

1 like

Ik wou dus net komen plaatsen dat ik dat gevoel heel erg had. Ik had 20 minuten, maar was in een grote kringloop, dus had veel te weinig tijd. Ik voelde me super opgejaagd alsof ik 1 minuut de tijd had met gratis winkelen. Ik kon daarom ook nergens echt uitgebreid kijken. Maar goed, niet zeuren: ik heb wel wat leuke dingen gevonden!

2 likes

Ja die het meest dichtbij is wel ja.

Ik ben vandaag bij de kringloop naast de Gamma geweest! Dat is 't goede doel. Moet wel zeggen dat het aanbod wat minder was, maar het was in ieder geval goed geregeld :thumbsup:

Edit: ook voor @anon42392789
Dubbele edit: je kan via de website een timeslot boeken!

2 likes

Net 20 minuten geshopt! Maar dat een deceptie was dat :sob: de winkel stond wel hartstikke vol. Maar ik voelde me zo opgejaagd. En alle medewerkers liepen er rond met het mondkapje onder hun neus, of gewoon zonder. Alsof de winkel dicht was. Maar goed, ik heb een mooie herenblazer gescoord. Die kan op de stapel met kleding die ik ooit wil vermaken :joy:

4 likes

Klink echt het tegenovergestelde van wat het moet zijn, een ontspannen bezigheid. Hoog tijd dus om die kleding te vermaken :wink:

2 likes

Weet iemand een kringloop in Groningen met veel buitenspeelgoed voor kleine kindjes? :blush:

Mijn half uurtje Kringlopen zit er alweer op! Het voelde zoals meerdere hierboven zeggen alsof ik 1 minuut gratis winkelen had gewonnen haha. Maar wel van genoten, de mensen die er werken/vrijwilliger zijn waren ook zo vrolijk & enthousiast :heart: Ook nog wat leuke spulletjes gescoord!

28 likes

Wat leuk, ik wist helemaal niet dat daar ook een kringloopwinkel zat!

Naar De Waarde ga ik! Ik zal het laten weten. Ben zelf ook heel benieuwd of het iets is.

1 like

Bij “mijn” kringloop mag je maar 1 tijdvak van 15 minuten reserveren, wat er in resulteert dat zaterdag alle tijdvakken nog open zijn want blijkbaar vindt niemand het de moeite waard. Ik zelf ook niet, in 15 minuten kan ik echt niks fatsoenlijk kijken hoor hahaha en zou mij dan idd ook te opgejaagd voelen. Hoop dat ze binnenkort mogelijk maken dat je 2 tijdvakken achter elkaar kan reserveren.

1 like

Appingedam misschien? Die heeft altijd wel veel speelgoed. Wellicht dat op de tweede verdieping ook nog meer buitenspeelgoed is

En die aan de diamantlaan in de stad Groningen heeft volgens mij ook wel redelijk wat speelgoed. Weet niet of het veel is voor buiten.

Volgens mij is dit ook mijn kringloop waar ik het meeste kom. :joy_cat:

Ik wil ook een keer een time slot boeken, maar moet eerst weer geld hebben.

1 like

Ik ga vrijdag!! Zoveel zin in :star_struck: Ook wel beetje spannend qua maximale tijd en stel dat ik toch niks wil kopen, maar we zullen zien

1 like

Ik ga zaterdagochtend!! Werd helemaal enthousiast van de verhalen hier :blush: ik ben heel benieuwd

5 likes

Dankje! Appingedam ben ik vandaag geweest, en die hadden inderdaad leuke dingen staan! Die in aan de Diamantlaan ziet er ook leuk uit, ik ga kijken of ik daar een afspraak kan maken :blush:

1 like

Ik ga zaterdag! Vond het heel spannend om te bellen, maar het was zo’n lieve mevrouw haha. Ze bedankte me zelfs dat ik belde. Heb er iig zin in!

4 likes