Het Kringloop topic

Jaaaa ga ook donderdag :grinning: en dan voor kleren​:heart_eyes:

1 like

Ik belde mijn favo kringloop en ze hebben het zo raar geregeld. Ik mocht alleen maar een afdeling kiezen en dat was het? Niet een half uur ofzo vrij shoppen. Nee als je voor meubels komt, mag je alleen daarheen. Nou dan niet he. Heb bij een andere kringloop nu een afspraak voor vrijdag. 20 minuten de hele winkel voor mezelf :+1:t2:

4 likes

Ik mag morgen ook weer! Heb er echt zin in!

1 like

M’n dochter en ik gaan zaterdag. Een half uur lang de kringloop voor ons samen :partying_face: Ze heeft letterlijk een dansje gedaan zo blij was ze haha

11 likes

Mijj favo kringloop sla ik ook nog maar even over. Je mag alleen boven of beneden. Niet allebei. Dus dan maar een andere.

Ik had er niet eens bij stil gestaan dat dit bij de kringloop ook kan! Ik heb “mijn” kringloop net opgezocht maar ze zitten al helemaal vol voor een paar dagen.

Ik zou me trouwens wel bezwaard voelen als ik niks zou kopen als ik dit zou doen, hebben jullie dat ook?

1 like

Waarom zou je je bezwaard voelen?

Ik zag dat een aantal kringloopwinkels hier in de buurt wel vragen om een minimum bedrag te besteden of dat je tegoed kan kopen voor als je niets kan vinden.

Voelt zo stom om een gewilde timeslot te claimen om vervolgens met lege handen weg te lopen. Dan had iemand anders die tijd beter kunnen gebruiken, en daar had de winkel ook meer aan. En dat valt helemaal op omdat er dan weinig mensen zijn.

1 like

Ik kan altijd wel boeken vinden die ik wil hebben, dus als ik geen andere dingen vind, doe ik dat.

1 like

Oh zo! Ik las het verkeerd. Ja dat snap ik wel! Alleen ga ik zelden zonder iets weg haha. Ik slaag bijvoorbeeld altijd wel bij de bloempotten of vaasjes!

1 like

En als het boek alsnog niks is gewoon in zo’n ruilbibliotheek zetten. Circle of lifeeeeeeeee

4 likes

Ik had hem een beetje onhandig opgeschreven :sweat_smile:

Meestal vind ik ook wel iets hoor! Maar ik zou er wel heenlopen met het gevoel van “nu hopen dat ik ook echt iets leuks tegen kom”

1 like

Ik heb dat wel met ‘gewone’ winkels maar met de kringloop niet eigenlijk. Misschien omdat je maar net mazzel moet hebben wat je zoekt? Want in een reguliere winkel is het natuurlijk meer bekend of ze potje X of boek Y hebben.

3 likes

Superleuk allemaal!

Ik heb net ook een afspraak gemaakt hoor. Er was zaterdag pas weer plek, maar ik heb er echt zin in!

1 like

Die circusblouse is echt geweldig.

3 likes

Superleuk! Krijg helemaal zin om in de kringloop rond te snuffelen

1 like

Ik ben ook vanmorgen geweest! Mijn vondsten:

Blauw glazen bloempot
Okergeel glazen schaaltje
Groen facet geslepen schaaltje
2 geborduurde schilderijtjes
Klein retro wekkertje (Made is ussr :heart_eyes:)

Ik mocht 20 minuten, maar had nog wel even door kunnen gaan. Zaterdag heb ik weer een afspraak bij een andere kringloop.

10 likes

Aaah het is zo fijn om weer leuke spulletjes te zien in dit topic haha.
Als het allemaal zo blijft dan ga ik met mn bday ook een prive kringloop shop dagje houden.

1 like

Ik ga aanstaande zaterdag! Alleen de laatste tijdslot voor sluit was nog open en nu ben ik bang dat alle leuke dingen straks weg zijn :cry: