Hopelijk na 2 maart weer!!! Ik mis het zooo. Veel meer dan de horeca.
Oh wat leuk! Helaas niks bij mij in de buurt (zuid-holland). Maar ik ga het in de gaten houden! Iemand anders nog alternatieven? Marktplaats kijk ik wel op, maar is toch anders.
vinted!!!
Het is bijna alsof ik in een no-buy challenge zit op deze manier. Kringloopwinkels hier in de buurt doen niet mee met online dingen. Ik hoop echt dat het snel weer open gaat. Mân lijstje met dingen die ik bij de kringloopwinkel wil halen wordt echt steeds langer.
Ik heb voor volgende week een tijdslot gereserveerd bij een grote kringloop in Utrecht. Met een vriendin heb ik een half uur de hele winkel voor onszelf. De medewerker van de winkel reageerde zo enthousiast! Als ik niets vind (grote kans) ga ik sowieso iets doneren daar.
Wat leuk! Ik ga morgen de kringloop hier gelijk bellen!
Ik heb voor volgende week ook al een tijdslot gereserveerd voor mij en mijn oma. Mijn oma vind het hĂ©lemaal geweldig dat ze weer magđ
Wooow mag dat? Ik dacht dat 10 min de max was!
Volgens mij max 4 bezoekers per uur toch?
10 is juist het minimum. Max is er niet.
Ja, je kon per half uur opgeven! Zag inderdaad dat er winkels 10 minuten rekenen, maar dat is toch niet te doen?
Stel dat je 10 minuten hebt in de H&M van te voren al hebt opgezocht wat je wilde passen (bijv. Ă©Ă©n type spijkerbroek) dan moet je binnen die tijd de broek vinden als een spelt in een hooiberg, meerdere exemplaren passen want elke zit natuurlijk weer anders, een beslissing maken en ook nog afrekenen. Kunnen ze zowat een format van maken voor een spelprogramma.
Bonnieâs kringloopkwartier
Lijkt me best leuk eigenlijk
Ik ben gelijk gaan kijken en heb ook gereserveerd Nee precies, 10 minuten kan alleen als je in een reguliere winkel precies weet wat je moet hebben. En dan nog is het rennen.
Woop woop ik ga vrijdag een half uur naar het Goed, nu al zin in haha. Hier mag je niemand meenemen dus dat wordt een half uur letterlijk de winkel voor mezelf
Mis de kringloop!
Heb gelijk gereserveerd voor volgende week woensdag. Zin in, hopelijk zijn er veel leuke dingen bezig ben gebracht.
Ik heb ook voor as woensdag 10.00 uur gereserveerd! Ik denk dat de kringloop flink vol ligt met allerlei ingebrachte dingen, dus hoop wat pareltjes te vinden
Aah ik keek er helemaal naar uit om dit weekend te gaan, maar heel deze week zit al vol . Jammer
Yes! Mijn kringloop gaat ook weer op afspraak open. Voor morgenmiddag gelijk een afspraak gemaakt, zoveel zin in.