Ik mis de kringloop het ergste van alles
Jaaa, kan niet wachten.
Oke ik had een hekel aan vinted. Maar nu ik weet dat je dr blijkbaar nog meer kan vinden dan kleding heb ik de app maar weer gedownload haha
Ik ook. En nu nog langer moeten missen😢
Ja bleh maar had ik wel verwacht. De rest kunt je online wel kopen maar de kringloop is echt uniek.
Ik mis het ook heel erg! Ik heb eigenlijk een paar dingen nodig, maar wil die dingen liever 2dehands kopen. Is ook niet heel urgent, maar ik hoop dat het snel weer kan.
Mijn 12-jarige ik wilt die Hello Kitty lamp
Ik mis zelfs de sacherijnige vrouw achter de kassa of de man die een half uur nodig heeft om de juiste gegevens in te voeren. De slecht gesorteerde boeken.
Nee, een bouquetroman hoort niet bij de literatuur, daardoor kijk ik nog erger dan Arnon zuurder dan zuur. En de slecht zittende bank in een pisgele tint die zelfs een nieuwe eigenaar vindt.
Alleen al daarvoor moet je bij de kringloop zijn.
Ja ik mis de kringloop ook!
Het viel me net ineens op, die kringloop instagrams blijven nog steeds dingen verkopen. Zouden die echt zo’n grote voorraad hebben?
Denk dat die naast kringloop ook gewoon spullen van marktplaats/Facebook marketplace halen
Ja dat kan inderdaad, maar ik moet zeggen dat ik de prijzen vaak nog best laag vind (niet kringlooplaag uiteraard, maar als je ervan uitgaat dat zij er ook nog aan moeten verdienen, als het ook nog naar ze toegestuurd moet worden vanaf een andere verkoper etc)
Ja of opnieuw posten? Het werkt ook beter om af en toe iets te plaatsen dan meteen je hele feed vol te zetten waardoor mensen niet naar beneden scrollen.
Bij de wat grotere insta/winkels dacht ik ook al hmmmm maar toen vertelde een vriendin dat ze in België (en Frankrijk?) open zijn dus als je die bepaalde kitsche stijl verkoopt kan je gewoon door met inkopen
Een van mijn vaste kringloop winkels is de zaak aan het opknappen en deelt steeds updates op IG en ik heb daardoor ook echt zó veel zin om weer naar de kringloop te gaan. Ze deelt af en toe wel wat spulletjes die je dan via IG kan kopen en op kan halen maar ik mis gewoon dat snuffelen tussen de troep tot je een pareltje tegen komt. En ik mis de kinderkleding want onze kinderen groeien veel te snel en ik wil geen nieuwe kleding kopen haha
Ik heb eindelijk een echt legitieme reden om elke kringloop af te struinen (verhuizing naar een groter huis en veel meubels nodig), dus ja ik mis het ook vreselijk
Ik kijk nu Het succes van de kringloopwinkel terug via VPRO. Het verzacht de pijn een beetje.
Ik gebruikte langs de kringloop gaan vaak als duwtje om even naar buiten te gaan en te lopen in mijn pauzes. Nu moet ik een saai rondje wandelen, veel moeilijker om mezelf te motiveren
Ja dat deed ik ook! Of even een stukje fietsen. Nu heb ik daar echt nul zin in haha.
Ohh ik mis de kringloop ook zo erg! Was echt een leuk uitje. Leuke sfeer, aardige mensen & altijd wel iets leuks tegenkomen. Koop ook veel van mijn kleding bij de kringloop. Hoop dat het snel weer open gaat!
Via kringshoppen.nl kan je online met kringlopen in de buurt. Ik vond het bij mij alleen erg tegen vallen.