Ik heb vandaag voor nog geen vijf euro een houten kapstok en twee plantenpotten gekocht!
Morgen hier maar eens naar de kringloopwinkel, hopelijk ook plantenpotten scoren
Wauw! Mooi zeg! Ik denk misschien een fluwelen lampenkap. Bij de H&M hebben ze een mooie in een oudroze kleur.
Koopje! Nice
Links had ik bij een kringloop gekocht een jaar geleden. Gister kwam ik op de rommelmarkt rechts tegen voor 20 cent
Kocht daar ook nog deze ovenschaal voor 1 euro.
2.50
Ik lees meestal vanaf mijn ereader (minder papierverspilling) maar soms vind ik het toch erg prettig een boek ‘vast’ te houden, op het strand oid. Na het lezen laat ik ze achter in een vakantiehuisje/zwerfbibliotheek!
25 euro
Hij gaat alleen wel naar m’n vriends huis. Hij past hier wel, maar dan wordt het wel erg propperig in m’n slaapkamer. Bij hem komt ie meer tot z’n recht. Echt blij mee! Moet wel even geschuurd en gelakt worden, want bovenop zit een verkleuring.
Wat hebben jullie toch altijd mooie vondsten! Ik moet toch beter gaan zoeken…
Prachtig!
Zo gekocht of zelf beschilderd?
Zo gekocht. Twijfel een beetje of het echt mijn ding is want ik ben niet zo van de blazers en was ook wel van plan om mn armen door de mouwen te steken . Krijg hem morgen binnen.
Ik mocht van mezelf alleen maar bij de boeken kijken. Deze wilde ik al een tijdje lezen. Lekker voor de zomer
Dit zijn mijn favoriete aankopen van de afgelopen paar maanden:
Hier ben ik echt het meest blij mee. Dit zijn schoenen waar je de hak van kan verwisselen. Ik zat al heel lang te azen op een paar, maar ze zijn erg duur. Deze twee paren (ze waren nieuw!~) met de hakken erbij kostte me maar 50 euro (in plaats van rond de 400)! Via marktplaats
Dit jurkje (kringloop), was wel kapot maar was makkelijk te maken. De print is ook heel cool:
En dan nog wat andere dingen, doe het wel ff in de spoiler want anders zijn het zo veel foto’s:
Merk wel dat m’n stijl echt all over the place is nu ik alleen maar tweedehands koop :"P
Jaaa! Zo chill ook om geen extra schoenen mee te hoeven nemen als je lang op hakken moet lopen, maar alleen andere hakken hoeft mee te nemen Het merk is trouwens ‘Mime et moi’, mocht iemand geïnteresseerd zijn.
Ik wil komend weekend even richting de kringloop om wat borden/kommen te scoren voor mijn foodblog, maar ik ben nog nooit bij een kringloop geweest. Weten jullie of je bij de gemiddelde kringloop ook gewoon een tas met spullen mee mag nemen die je wilt doneren (kleding/schoenen), of moet je daar een afspraak voor maken?
Ja dat kan!
Kleine spullen kun je meestal zo inleveren! Voor meubels enz moet je wel vaak een afspraak maken.