Iemand ervaring met een toffe kringloop in West Friesland of (kop van) Noord Holland?
In Obdam zit het rommelparadijs, echt een grote schuur met rommel, maar ook pareltjes!
Heb er al veel mooie meubels gekocht voor een mooie prijs !
Heb eindelijk een keer een foto. Hele outfit voor €5, want rok was gratis omdat er een klein gaatje in zat haha. Chill!
De buit:
Pim pam pet
Een kandelaar
Zes (taart)bordjes
Een mooi boek met luchtfoto’s
Detail:
Kostprijs: €3,50
Hebben jullie parel tips voor de provincie Groningen en Friesland??
Misschien een lijstje maken voor alle provincies met tips?
Tipje is wel de kringloop app! Verder zit in Leeuwarden een hele mooie ruime Estafette
Is er ook een topic voor algemene vintage en tweedehands pareltjes? Heb dit weekend vintage en tweedehands (kringloop/MP) meubels & interieurdingetjes gescoord, maar ook vintage designer tassen. Weet niet of dit topic de lading dekt voor foto’s van alles
Wellicht is het 'n beter idee om dit topic het tweedehands topic te noemen?
Het proces van tweedehands is ‘een kringloop’ dus de titel verwijst nu niet per se alleen naar ‘kringloopwinkels’
1 euro in totaal, zocht toevallig al een tijdje zoiets. Vond ze geweldig. toen ik thuis kwam zag ik dat ze van Zara home zijn.
Dit topic heeft me geinspireerd, ga morgen denk ik eens langs de lokale kringloop! Schijnt een grote zaak te zijn dus ben benieuwd. Zoek nog leuke decoratie voor ons toilet en wellicht voor de babykamer. Leuke plantenpotjes zijn ook een weakness. Stay tuned…
Boekenkast voor 20 euro gekocht bij de kringloop hier, bovenste 3 potjes komen daar ook vandaan, net als 3 van de boeken die er staan.
Heb 3 andere boeken op koningsdag op straat gevonden en 2 dvd’s (bee movie!!!) en 3 dvd’s heb ik gekocht voor 50 cent ofzo (Gewoon Jannes de serie!!!)
Hij staat pas net dus er komt nog meer in
Thanks hij is van mijn bureau naar de kast gepromoveerd. Kan helaas geen tinderdates meer wijsmaken dat het m’n overleden hond is (stond in tindertopic), want ik heb nu een vriend. Via tinder ook wel, maar hij geloofde niet dat het m’n overleden hond was dus hij is goedgekeurd (al geloofde hij wel dat ik flat earther was voor een paar minuten, maar dat neem ik 'm niet kwalijk want dat was ongeveer nadat we 15 minuten op onze eerste date waren).
Mooie kast! Ik zoek ook zoiets alleen de kasten die ik tot nu toe heb gevonden zijn helaas niet zo hoog als ik ongeveer zou willen.
Ben jij die van de Samson foto Tinder dates?