Ik zoek deze jas in maat 34/ xs. Als iemand ervan af wil, dan laat het aub weten
Ik zweer bij de shaping skinny jeans van H&M, deze dus: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0399136009.html
Dit is het gewone model, hierbij komt de broek tot net onder je navel. Ze hebben ook een high waisted model (https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0399201002.html), die komt op je navel. Zit lekker want stretch, lubbert niet uit, lengtemaat 30 en blijft zwart, ook na 50 keer wassen.
Die had ik gisteren gepast, maar ik vind de onderkant niet skinny genoeg! Heb jij dit ook?
Ik zoek een tas a la Matt & Natt triplet, maar dan een slag groter. Voorkeur leer of mooi vegan leer. En niet een Celine trio bag prijs.
Oui! Ik wil echt eentje die strak zit beneden!
Ik zoek een heel fijn (als in niet grof) kettinkje met een klein, zilveren āplatā hartje er aan, wat je nu best wel veel ziet. En dan zoān kort kettinkje dus dat hij ongeveer op je sleutelbeen valt (heet dat choker?)
Dit idee:
En dan niet al te duur en het liefst online! Wie heeft tips?
Weet iemand waar je deze (gewoon zwart of roze) kan halen. Ik heb de om mijn medailles op te hangen, maar kan ze nergens meer vinden (op internet alleen duur). Ik heb ze destijds bij action en primark gekocht, maar niet meer te vinden. Ook niet bij sow low
Weet iemand waar je dit soort jasjes kan kopen? Ik kan het niet vinden bij The sting, h&m, okay, coolcat, zalando, wehkamp etcā¦
Scotch en soda?
Ga ik zoeken, bedankt voor de tip!
Meteen nog maar een vraagje. Iemand enig idee waar je van die cargo joggingbroeken kan kopen? En dan zo smal mogelijk? Had ze twee jaar terug bij de sting (Amy & Ivy) gevonden, suoer fijnā¦ Maar ik kan niets vergelijkbaars meer vindenā¦
Iemand tips voor een mooie skinny met zoān leatherlook/glanzende coating waarin je geen cameltoe hebt of en niet van je kont afzakt als je gaat zitten?
Heeft iemand tips voor sneakersokken die NIET afzakken?
Ik zoek al een tijdje een zwarte cape, zoān een die Veronica in Riverdale vaak draagt:
Ik wil er een met een capuchon die wel classy oogtā¦
Oh super, dankjewel!
Deze zijn top! Je ziet ze (bijna) niet en door het siliconenrandje zakken ze niet af
Is er iemand die het FEBO heup/snacktasje voor een leuk prijsje verkoopt?
Ik heb nu best vaak mijn chocoladebruine Longchamps Le Pliage mee naar het werk maar hij slijt best snel. Toch vind ik die stijl wel heel mooi. Is er een tas die jullie daarop vinden lijken en waarin ook best veel past?
Ik weet niet of dit hier ook mag maar kan iemand goedkope oortjes voor muziek te luisteren aanraden? Dus in winkels als Hema, Flying Tiger, Action, ā¦ of is dat toch allemaal rommel en moet ik meer betalen?