Het 'help ik zoek'-topic

Daar kwam ik gister inderdaad toevallig op. Ik zag ook dat ze daar zelfs maat 32 hebben, dus hopelijk is dat het ja!

Mocht iemand deze kwijt willen of ā€˜m bij een H&M spotten, denk aan mijšŸ˜­

Helppp!!! Ik wil mijn vriend tijdens onze vakantie verrassen met een sexy body. Nu is mijn vraag waar jullie deze kopen. Ik wil er ongeveer 30/40 euro aan uitgeven. Ik heb de site van de hunkemoller al bekeken maar ik heb cup C80/C85 dus betwijfel of ik genoeg steun heb

Ja, had zitten kijken maar betwijfel of mn boobies erin passen

Ik ben op zoek naar een lange getailleerde mantel wat met de huidige mode onmogelijk lijkt te zijn, alles is oversized of te duur (budget 150 euro). Mocht iemand iets tegenkomen hoor ik het graag! Ik vind vooral met knoopsluiting of rits mooi (mooier dan met ceintuur).

1 like

Ik zoek iets wat hier zoveel mogelijk op lijkt.

1 like

Ik heb vrijdag een feestje en nu wil ik een keer iets leukers aan dan normaal. Ik houd niet van superstrak/sexy/kort maar een beetje mag wel. Waar halen jullie leuke uitgaanskleding?

Ik zoek enkellaarsjes die heel breed zijn van boven. Zoiets als de Cluster versie van Isabel Marant, alleen dan wat goedkoper.

Ik zag vandaag bij iemand een groen/grijzige velvet plisserok (zag er iig uit als velvet). Iemand enig idee waar ze dit verkopen?
Heb al online gekeken bij mango, hm, guts gusto, my jewellery, zalando, Costes maar daar zag ik hem niet

ik ben op zoek naar deze korte ketting die monica om heeft.
is het een beetje te zien? het zijn geen kleine losse muntjes, maar de ovale rondjes zitten geschakeld met de ketting.
ook niet gezien bij hun eigen lijn,

Ugh dit zoek ik ook, totaal onmogelijk

@Modena @Puntzak lang als tot op de grond, of eerder tot aan de knieƫn?
Want ik had bij wehkamp een lange gezien met knopen en getailleerd maar wel ā€˜maarā€™ tot aan de knieĆ«n

1 like

Knieƫn want ik ben ook maar 1.68 en lang ziet er wat gek uit. Ik ga kijken, weet je waar hij van is?

oa deze https://www.wehkamp.nl/whkmps-own-coat-met-wol-16019193/?CC=C21&SC=1AC&KAC=COA&artikelNummer=16019193&MaatCode=0340&BC=GOA&BAC=ALG&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjC2BzfCKzFwlCCjCvxiv9v9N&scid=scplp160191930340&sc_intid=160191930340&cm_mmca1=12913-AGI-57217890144-ASI-536438458778-160191930340&gclid=EAIaIQobChMIguuGmbCY3gIVEud3Ch3wuAexEAQYASABEgKI3_D_BwE&gclsrc=aw.ds
maar er zijn er wel meer (net maar wat je zelf leuk vindt :wink: )

AliExpress heeft er best veel, als zoekt op velvet pleated skirt is de eerste hit in het grijs.
De kwaliteit is ook prima.

Ik ben op zoek naar een boekenstandaard om een koffietafelboek op te zetten. Niet zoā€™n lelijk plastic ding, maar een mooie :slight_smile:

Deze van mendo wellicht? https://www.mendo.nl/product/bookstand-black-steel/

1 like

Ik had eigenlijk iets kleiners in gedachten, maar dit is misschien ook wel mooi. Bedankt!

1 like

Ik kan Tech21 aanraden. Maar voor het echte bunker-gevoel zou ik bij Otterbox kijken.

1 like

De perfecte zwarte skinnyjeans:

• lengtemaat 30
  • moet niet snel lubberen zoals broeken van only/vero moda/pieces, drama die dingen
  • ook niet snel vervagen
  • high waisted
  • echte zakken voor

Budget is 100 euro ongeveer.