Deze lijkt erop, alleen geen zwarte, maar donker grijze streepjes
https://www.wehkamp.nl/herenmode/heren-t-shirts/heren-t-shirts/jack-jones-premium-sadi-stripe-t-shirt/C22_HTH_HTH_321999/?Artikelnummer=321999&utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share
Mijn vriend heeft er eentje van de Sting!
Lijkt een beetje op deze, maar dan in het grijs met zwarte strepen. Helaas daar nu geen foto van omdat hij echt in dat shirt leeft en niet thuis is Wel van vorig jaar, maar volgens mij hebben ze altijd wel van dit soort shirts
de mannenshirts van de Zeeman
Ik zag in Amsterdam een meisje lopen met een spijkerbloesjurkje, maar dan heel donker grijs / zwart.
Ze liep zo snel dat ik het niet kon vragen… heeft iemand zoiets gespot?
Zaful, gok ik.
Iemand enig idee waar ze nog dit soort broeken verkopen? Ik heb de Large en AttitudeHolland al gecheckt.
Ik zoek nog een broek zoals dit. Alleen dan wel een wat nettere variant met zakken op de kont. Heeft iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Ik neem dat amazon.de niet je voorkeur had want ik vermoed dat je daar die plaatjes vandaan hebt gehaald en de mate daar zeer beperkt waren + 12 euro verzendkosten terwijl die broeken rond de 24 euro waren.
Tamelijk bizar dat dit gewoon niet meer makkelijk te vinden is (ben 5 bekende duitse shops afgeweest :P)
Ja ik heb gezocht en gezocht. Verder dan dit kwam ik helaas niet. Coolcat heeft wel zo’n soort printjes maar niet de broek die jij zoekt geloof ik
Ik zoek het zwarte shirtje met cosmos op de achterkant en sterren die Yara michels op haar insta-foto aan heeft. https://www.teesbuys.com/wp-content/uploads/2016/12/cosmos-tshirt-back.jpg vond ik hem maar is levertijd heel lang, iemand nog een ander idee?
Ik zoek van blond Amsterdam het bord uit de goodmorning serie.
Iemand die deze heeft en deze kwijt wil?
Ik zoek een zwart wit gestreepte trui met ronde hals van NIKKIE. De trui heet jolie
Ja die! Maar ik dacht misschien heeft iemand m liggen en draagt m nooit. Vind 90 eu zo duur hahaha
Er staan er wel een paar op United Wardrobe!
Ja klopt had al gekeken maar niet zwart wit met ronde hals in de maat die k zoek toch bedankt!
Ik wil nieuwe nikes, maar wil er niet te veel geld aan uit geven(#gierigggggg ). Welke speurneus kan een paar Nike air max 1 vinden in maat 38 (kinder of volwassen maat) voor Max €70? Kleurencomi maakt niets uit, maar met het oog op het najaar, niet helemaal wit. Ze mogen ook helemaal zwart zijn trouwens
deze zijn fantastisch
Maar overal te duurrrr
Ik weet niet of je deze iets vindt, en zijn net geen 70 (69,99 )