Het 'help ik zoek'-topic

Ik heb een mooie ketting gezien bij iemand maar geen idee waar die van is.

De ketting was van goud en het ‘hangertje’ was gemaakt van een soort plastic(?), zwart en in de vorm van een wolkje/bloem(?) en de ketting was erdoor heen geregen. Het was van een wat luxer merk denk ik.

Niet een heel erg duidelijke omschrijving ben ik bang. :disappointed_relieved: Hoop dat iemand een idee heeft.

Oké sorry dacht dat ik al hadden gereageerd het is dus een maat 40

Ik zoek een dunne sjaal met panter-/luipaardprint. Maar dan zo echt mogelijk, alsof het een fotoprint is. Dus niet zo’n abstractere/getekende print.

https://allaboutplanners.com.au/similar-and-cheaper-alternatives-to-the-erin-condren-life-planner/ Misschien heb je hier wat aan wel een Australische site maar ik neem aan dat veel merken gewoon makkelijk overal te verkrijgen zijn.

1 like

Mijn sleutels

10 likes

Ik ben op zoek naar van die kleine pannetjes waarin ze vaak curry serveren bij Indiase restaurants.

Iemand tips?

Makro? Of Xenos?

Ik zoek een kort joggings broekje, liefst iets langer dan zo’n hele korte waarin er een stukje bil te zien is.

Ik moet straks weer op kamp met leerlingen en ieder jaar in een lange pyjama broek maar dat is eigelijk geen doen qua warmte. Dus om in te slapen en die kinders in wakker te maken. Mijn dank zou zeer groot zijn!

https://www.scapino.nl/dutchy-dames-sport-short-1198510700090 zou dit kunnen?

1 like

Wat een snelle reactie! Ja deze is eigelijk perfect. Onwijs bedankt!

Mannenafdeling H&M!

1 like

Ik kan het topic met namen voor elkaar bedenken niet meer vinden? Wat raar!

1 like

Ik heb even gekeken maar ik zie het ook nergens staan

Edit: misschien lassen ze een pauze in

1 like

Dat zou kunnen ja. Nogal veel werk om dat bij te houden (denk ik).

1 like

Volgens mij had DeProfessor die geopend en haar posts zijn nu verwijderd!

Verdwijnen dan alle topics van haar vraag ik me af. Niet dat ik weet of ze er veel geopend heeft maar toch

Ik denk het wel! Was op egf iig wel zo

Zou zonde zijn

Waar kopen jullie perfecte witte t-shirts?

3 likes

Als het niet uitmaakt dat ie beetje doorschijnt dan de soft tee van Monki

1 like