In ieder geval meteen stoppen met head en shoulders!
Is er iemand met mastopathie die ik via pb iets mag vragen?
Sorry ben ik weer, ik ben vrijdag begonnen met antibiotica maar merk echt heel weinig vooruitgang Zouden jullie HA bellen voor advies of even wachten tot ik over de helft ben (vanaf morgen). Of ben ik sowieso te ongeduldig? Menstruatie blijft ook uit…
Waar ben je het voor? Ip zou je binnen 48 uur effect moet werken. Als je nog steeds koorts houdt moet je wel even bellen.
Hebben ze ook een kweek van je urine gemaakt of dat niet? Ik zou bellen, je zou wel iets van verbetering moeten merken. Misschien heb je een verkeerde kuur voor je bacterie… Naar dat het nog niet echt opknapt, beterschap gewenst!
Ja die hebben ze, daar kwam de ontsteking uit @Broodrooster. Heb verder geen koorts, vanaf begin al niet. Blijf pijn houden in m’n buik/zij/rug, minder als vorige week maar wel genoeg om met constant te voelen.
Als ze het hebben opgestuurd naar het lab kunnen ze ook kijken of de bacterie die je hebt resistent is voor de AB die je hebt voorgeschreven. Als het niet opknapt zou ik wel even bellen, nierbekkenontsteking is echt geen pretje.
Ohja je had een nierbekkenontsteking hè? Zou wel gewoon overleggen met de huisarts!
Ik ben 7,5 week geleden bevallen. Vorige week maandag (exact 6 weken na bevalling) ben ik begonnen met de minipil. Afgelopen dinsdag had ik s’ochtends ineens een mini beetje bloed bij het afvegen. Die middag voor het eerst sinds bevalling weer seks gehad, voelde een beetje stroef maar was niet echt pijnlijk. Sindsdien heb ik wel meer bloedverlies, met name donker roze afscheiding. Nu zoveel dat ik ga twijfelen of het geen menstruatie is, maar dat lijkt me wel heel erg vroeg (ik geef ook borstvoeding) en bovendien ben ik net weer aan de pil. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb verder geen buikpijn ofzo.
Toen ik weer aan de pil ging kreeg ik ook een bloeding, mijn verloskundige gaf aan dat dit normaal is omdat je hormonen nog niet stabiel zijn en dat het ook langere tijd kon aanhouden.
Dat wist ik helemaal niet! Mooi shit zeg, dacht dat ik het vloeien gehad had haha. Hoe lang heeft het bij jou aangehouden?
Ben blij dat ik nog even dagje gewacht heb met bellen, lijkt wat beter te gaan Menstruatie blijft uit, dus vind dat allemaal nog wel beetje spannend (ook ivm kinderwens, vorige week eerste dag dat ik ziek was negatief getest). Maar ik wacht tot m’n antibiotica klaar is met eventueel testen / informeren bij HA. Kan ook door het ziek zijn komen natuurlijk.
Ben nog wel onrustig ervan, maar blij dat het beter lijkt te gaan!
Weet ik eerlijk gezegd niet meer precies, maar een paar dagen geloof ik.
Ik heb sinds drie dagen pijn (of nouja meer ongemak) met eten en drinken. De eerste keer dat ik het merkte leek het alsof ik iets heel heets doorslikte. Als ik iets eet voel ik niet gelijk het branderige gevoel, maar na een paar seconde als het iets verder is? Het lijkt ook uit te stralen naar mijn onderrug. Kan dit iets van maagzuur zijn. Ik heb dat nog nooit gehad, maar daar zijn natuurlijk veel middeltjes voor bij de drogist
Ja klinkt wel als maagzuur!
Ik heb toevallig soortgelijk vraag;
Wat helpt tegen maagpijn? Ik heb geen rennies oid of gember in huis. Mijn maag doet zó veel pijn, zou het liefst plat op bed gaan liggen maar zit nog tot zeker 18 in meetings.
Bij mij helpt havermout wel als ik last van m’n maag heb. Maar goed, dat is ook zo’n omaweetraad middeltje haha
Ik ben nu halverwege de pilstrip van deze maand. Op dag 3 was ik een pil vergeten, die ik de volgende dag samen met de pil van die dag alsnog heb ingenomen. Volgens de bijsluiter zou dat goed moeten zijn. Alleen heb ik sinds het missen van die pil elke paar dagen een wat bruine afscheiding. Nu was het weer een paar dagen weg en zag ik net dat er weer bloed bij zat. Herkent iemand dit of moet ik maandag even de HA bellen?
Kan iemand mij gerust stellen
Ik ben erg bang voor covid en gister de booster gehaald. Maar deed onwijs zeer en volgens mij wachtte ze ook niet 10 sec en toen kwam er veel bloed mee, maar wat als er nou ook wat van het vaccin mee kwam, dan ben ik dalijk niet goed beschermd
Heeft ze wel id spier gespoten ? Lijkt eerder dat ze een bloedvat heeft geraakt. Overigens wacht men niet echt 10 sec.