Op m’n werk was het 1 week. Kan je niet op je werk navragen of ze een richtlijn hebben?
Ja zij zeggen ook 2 wk, maar denk dat ik het dan toch maar doe als het bij jou ook 1 was
Er moet één week tussen de griepvaccinatie en de boostervaccinatie zitten wanneer je eerst de griepvaccinatie hebt gehad. Wanneer je eerst de boostervaccinatie hebt gekregen, moet er wel twee weken tussen de griepvaccinatie en de boostervaccinatie zitten.
Deze informatie kreeg ik vanuit mijn werk (zorgorganisatie).
Hoe gaat het nu met je?!
Oh helder, dankjewel!!
Niet zo best maar wel beter dan woensdagavond!
Geen idee of dit het juiste topic is. Hebben mensen hier ervaring met een daglicht lamp?
Oh jeetje! Ben je al gezien en geholpen?
Ja, verliep alleen niet zo soepel maar heb pijnstilling en een flinke 10 daagse kuur
Ah wat rot, beterschap! Wat was het? Toch blaasontsteking/nierbekken?
Hoe snel werkt zo’n amoxiciline kuur normaal gesproken? 🥲
Ik heb echt geen geduld aangezien ik er ook alleen maar paracetamol bij mag slikken als pijnstilling. Als iemand de gouden tip heeft voor kiespijn
Binnen 24 A. 48 uur.
Weet iemand hier of je antibiotica met diclofenac mag combineren?
Ik heb al enkele weken pulserende tinnitus Het begon met mijn ook wat dicht zat en nu doet het ook met slikken mijn bij mijn kaak en hoor ik de hele dag mijn oor kloppen. Echt om gek van te worden, ben ook nog steeds dovig aan dat oor dus ik hoop zo dat de dokter maandag tijd heeft. Ben ook zo bang want ik had natuurlijk weer allemaal dingen gelezen op google, terwijl ik 100% zeker weet dat het komt door mijn dichte oor (door eigen schuld, wattenstaafje gebruikt diep in mijn oor) wordt er echt lijp van. Is er iets waardoor ik het minder kan laten worden?
Mag! 3x per dag 50mg diclofenac met 4x per dag 1000mg paracetamol voor de pijn, antibiotica ter bestrijding van t beestje. Beterschap!
Dankje! Had even stress haha
Druppelen met olie, wordt je oorsmeer zachter van. Bij mij loopt na een dag of drie dan mijn oor wat leeg.
Ik kom er op internet niet zo goed uit, kan je menstruatie uitblijven door pijnstilling / antibiotica?
Door koorts/ziekte kan je menstruatie wel later zijn. Antibiotica durf ik niet te zeggen, maar zou dus sowieso kunnen komen doordat je nu ziek bent
Heb geen koorts, wel ziek inderdaad. Het zit me een beetje dwars dat de HA een opmerking maakte over eierstokken controleren en dat daarna weer wegwuifde, nadat ik wel had aangegeven een actieve kinderwens te hebben.
Maar goed, zal idd wel door ziek zijn / stress daardoor uitblijven. Ik houd het gewoon in de gaten!