Ik heb dit ook weleens gehad en heb toen de volgende dag de huisarts gebeld. Als het helder bloed is kan het ook een wondje of aambei zijn. Ik zou als je buikpijn krijgt of je ziek voelt wel de hap bellen, dan kan het ook een maagzweer zijn. Maar als je je verder goed voelt dan hoef je je geen zorgen te maken. De dokter vertelde mij dat het best vaak voorkwam!
Ooh dit stelt me echt gerust thanks! Voel me wel een beetje verrot en licht opgezette buik maar denk meer dat dat met mijn kater te maken heeft. Durf wel echt niet meer te poepen nu haha
Volgens mij heb je bij maagzweer toch donker bloed? Niet helder rood? Als het echt āvers bloedā is moet het van onderuit je lichaam komen, aambei, wondje, of het uiteinde van je darmen maar volgens mij is het anders niet rood.
Klopt, als het hoger uit je maagdarmstelsel komt is het juist donker/zwart!
Mijn vader appt me net dat mijn moeder een injectie heeft gekregen met vocht en nu moet gaan drinken. Wat betekent dat? Hij is een beetje kort van stof en neemt ook niet op helaasā¦
Ik werk zelf in een polikliniek in het ziekenhuis en bij ons gaan non-urgente afspraken door zolang wij als personeel niet nodig zijn op de Covid-afdeling. Dat is iig hoe het in mijn ziekenhuis geregeld is, maar ik denk dat de meeste ziekenhuizen dit wel zo doen. Alle afspraken die ik voor januari met patiƫnten heb gaan gewoon door en als dit anders wordt gaan wij mensen zelf afbellen. Dus ik zou ervan uitgaan dat je afspraak gewoon doorgaat en zo niet dat ze zelf contact opnemen.
Ik heb rond die periode afspraak in ziekenhuis, maar ziekenhuis geeft zelf aan dat alles vooralsnog doorgaat en je anders vanzelf bericht krijgt. Eigenlijk dus wat @Rose_Gold zegt.
Heeft ze een scan of iets gehad? Dat ze misschien een vloeistof ingespoten heeft gekregen voor de scan?
Neeā¦
Misschien bedoelt ie een infuus met vocht? NaCl?
Ze ligt er nu voor misselijkheid en overgeven, zou goed kunnen
Ja ik denk dat ze een infuusje krijgt tot ze zelf weer genoeg vocht binnen kan houden.
Wat vervelend dat ze nu in het ziekenhuis ligt! Het gesprek laatst was redelijk positief toch? Heeft het daar wel iets mee te maken?
Nou dat weten we nog nietā¦ ze wordt wel getest op corona maar dit zijn wel rare klachten want ze is niet verkouden, alleen misselijk en spugenā¦
Ik hoop dat de uitslag er snel is! Ze is in ieder geval in goede handenā¦ sterkte!
Er schijnt ook een best heftig buikvirus te heersen. Mijn vader is afgelopen week ook kort in het ziekenhuis geweest omdat hij heel plotseling enorm duizelig en misselijk werd en heeft tot gisteren op een matras in de woonkamer gelegen omdat hij niet eens op kon staan om naar het toilet te gaan. Hij heeft ook aleen maar overgegeven een paar dagen en kon letterlijk niks binnen houden. Ik kan me voorstellen dat als jouw moeder wat kwetsbaarder is, ze haar voor de zekerheid een infuus geven.
Oh wow dat zou het ook kunnen zijn! Dankje voor je reactie!
Dit kan ik beamen, heb het virus zelf gehad.
Geen pretje en je voelt je gigantisch beroerdā¦
Dus dat zou het idd ook kunnen zijn @Luzarl
Een neefje van ons (7 a 8 maanden oud) wordt niet gevaccineerd door zijn ouders. Nu verwacht ik in februari een baby en ik vroeg mij af of het gevaarlijk is om hem bij onze pasgeboren baby te laten? Gezien hij misschien drager is van een ziekte waar hij niet tegen ingeƫnt is en onze baby dan nog te jong is om in te enten? Maak ik mij nu teveel zorgen om hier over na te denken/ben ik te voorzichtig?
@turbs wil je de tag verwijderen? Afspraak is dat niemand met een medische achtergrond getagd wordt.
Excuus!