Meen je niet…
Wat vreselijk zeg.
Hopelijk hoor je bij het gedeelte dat wel hersteld.
Hoe is het nu met je?
Meen je niet…
Wat vreselijk zeg.
Hopelijk hoor je bij het gedeelte dat wel hersteld.
Hoe is het nu met je?
He wat kut zeg!! En dat komt door je medicatie dus? Jeetje zeg.
Heeft de dokter nog iets vastgesteld?
Echt heel toevallig dat je er naar vraagt, ik heb er namelijk sinds eergisteren weer veel last van.
Na m’n post hier was ik het eigenlijk een beetje vergeten, ik had er echt amper / helemaal geen pijn. Het lijkt volgens mij wel op Tietze want dat komt ook in episodes.
Ik moet gewoon naar de dokter maar ik ben irritant eigenwijs.
Heb je zelf ook last van iets soortgelijks?
Nee wat erg voor je! Jeetje, dat had niemand aan zien komen. Wat ontzettend kut!
Hoe gaat het met je?
@Lara @Enthusiasm @Ovenschaal Dankjewel voor de berichtjes, echt heel lief!
Ja mijn slakkenhuis is beschadigd door de medicatie die ik heb geslikt. Komt heel zeldzaam voor maar het kan dus wel… Ik vind mijn gehoorbeschadiging nog niet het einde vd wereld, maar die ontiegelijk harde suis in mijn oor word ik echt gek van. Die valt me geestelijk zwaar. De arts had weinig hoop dat prednison nog iets zou gaan doen maar de kans was niet 0. Dus we gaan het afwachten, als die piep maar verdwijnt heb ik al het maximale eruit gehaald. Ben op dit moment gewoon heel bang voor alles, het dikke hoofd van de prednsion, het dover zijn & of ik ooit nog van die piep afkom en zo niet hoe ik daar in godsnaam mee ga kunnen leven. Maar goed, it is what it is en ik kan niet meer doen dan ik nu doe helaas.
Ik vind het gewoon bizar dat ik dit heb gekregen van een paar pilletjes nemen voor een relatief onschuldige gist die maar niet weg wou…
Toevallig ervaringen hier met prednison, mensen die een dik gezicht kregen bij een stootkuur? Ging het snel weg na de kuur?
Je krijgt geen dik gezicht van een stootkuur, alleen bij het lang slikken van prednison.
Ik heb ook oorsuizen na gehoorbeschadiging. Bij mij is het zo afgezwakt dat ik er nauwelijks meer last van heb, terwijl ik in de eerste maanden een hele hoge pieptoon had, ik hoop dat dat bij jou ook afzwakt…
Heel hoopgevend om dit te lezen dat het dus wel beter gaat worden! Heel erg bedankt voor je berichtje.
@Wuorvgnitekram ja het is best heftige medicatie, dat wist ik al maar had dit soort bijwerkingen echt nooit kunnen bedenken! Bedankt voor je berichtje!
Ik heb het ook! Soms is het indd weer een stuk heftiger en nu heb ik er bv geen last van. Is echt rot, het was bij mij een half jaar denk weg en nu is het weer af en toe terug helaas.
Heftig zeg!
Ik heb recent nog Prednison geslikt, kreeg er geen dikke kop van. Dat is meer bij chronisch gebruik. Succes. Hoop dat je klachten wegtrekken.
En @soarin hoe gaan jullie om met de pijn? Nemen jullie er iets tegen? Bizar dat we er alle drie last van hebben haha
Weet iemand of Omeprazol, de maagbeschermer, niet meer verkocht wordt / mag worden?
Ik keek o.a. in de Etos webshop maar geen Omeprazol te vinden. Kruidvat ook niet.
Dat is toch al jaar en dag gewoon te koop zonder recept?
Ik heb je bericht geliked, vooral omdat ik je veel beterschap wil wensen. Vind het zelf al heftig om te lezen, laat staan dat dit jou is overkomen. Hopelijk is er een oplossing, knuffel!
Meestal snachts, dan zijn 2 paracetamol voldoende om het half slapend tot de ochtend te halen. Alleen duurt het vaak nog 1,5 uur voordat de pijn er niet meer teveel doorheent komt
Hoe gaat het nu met je teen?
Ik heb last van een ingegroeide teennagel, die ik al 10 jaar elke drie maanden laat behandelen door een pedicure.
Aangezien ik nu voor de tweede keer dit jaar een ontsteking kreeg, gaf de assistente aan dat het misschien toch tijd werd voor een (gedeelte) verwijdering van de nagel.
Hoe is het jou uiteindelijk bevallen en @KipTokTok en hoe gaat het nu bij jou?
Goed! Heel klein randje is weggehaald, ontsteking is weggesneden. Paar dagen pijn van het drukverband gehad maar daarna geen last meer. Het is nu genezen en de nagel moet nu weer normaal groeien.
Dit klinkt heel hoopvol! Ik ben benieuwd hoe de nagel teruggroeit.
Ik ook haha. Het is nu nog niet zo ver. Maar ben al heel blij dat het nu genezen is en ik er niet meer over na hoef te denken.
Mijn broertje heeft dat ook ondergaan. Sommige huisarts doen het zelf, hij was in het ziekenhuis. Was al snel een stuk rustiger en de pijn een stuk minder. Hij is er erg blij mee!