Het geluk dat een relatie heet

Ik moest vandaag om 08.00 op m’n werk beginnen, maar gezien het kerst is rijden de bussen niet zo vroeg en kon ik er pas een half uur later zijn. M’n vriend stelde voor om bij mij te slapen en heeft me vanmorgen om 07.30 naar m’n werk gebracht :heart:

Hij is nu thuis en doet nog even een dutje. Vanmiddag ga ik na m’n werk naar hem toe en dan gaan we lekker samen eten. Niet fancy, maar wel samen.

9 likes

Mijn vriend en ik winnen altijd 30 seconds als we samen in een team zitten

17 likes

Mijn vriend is fantastisch, maar met spelletjes echt waar-de-loos. :frowning:

2 likes

Haha. Wij ook, dus toen iemand dit spel gisteren voorstelde werd er meteen geroepen: “ja, leuk! Maar Bathwater en vriend mogen niet samen anders is het voor niemand meer leuk!” :joy:

2 likes

Haha dit is ook standaard de opmerking bij ons inderdaad

2 likes

Ik irriteer me altijd kapot aan het commentaar (“Goedbedoelde tips” volgens hem) dat mijn vriend geeft als ik sta te koken, maar we staan nu samen een gerecht te maken voor 3e kerstdag met The Rolling Stones keihard aan en we gaan echt lekker. Team workie hier, hoor!

5 likes

Oh zo herkenbaar… Dan zegt hij hoe ik het beter kan doen en dan neemt hij het per ongeluk ook meteen over. Dat overkomt hem gewoon echt, hij merkt het zelf altijd wel snel en biedt dat ook z’n excuses aan. Maar soms denk ik wel eens van man doe niet alsof ik incapabel ben in de keuken. Het voordeel is inderdaad dat hij samen koken wel echt leuk vindt en hij dan wel van aanpakken weet :blush:

1 like

Dit doe ik :see_no_evil: oh wat erg!

Mijn man had een kerstcadeau voor me gekocht, maar het kwam vandaag pas binnen haha. Maar het was een hele mooie ketting en ben er zo blij mee. Hij had er helemaal over nagedacht :smiling_face_with_three_hearts:

Ik bracht hem net weg, hij is naar een verjaardag en ging met de trein. Dus we staan bij t station en geeft me een kus en draait zich om naar de achterbank waar ons kind zit en gaat uitgebreid vertellen dat papa en mama (wij dus) hier vroeger altijd afscheid namen toen we net verkering hadden en nog niet samen woonden. Maar dat we nu altijd bij elkaar horen met z’n drieën en dat hij er vanavond gewoon weer is.

Hij is zo leuk :grin::heart_eyes:

Kind begreep er overigens niets van, die was vooral in de Gloria dat hij twee keer op en dag in de auto mocht zitten :yum: auto’s zijn z’n leven.

31 likes

Mijn vriend wil altijd eerder slapen dan ik en ik wil graag nog praten, dus dan leid ik hem af met allemaal vragen over dieren omdat hij daar alles van af weet. Ik weet nu alles over de ijsbeer, de vleermuis, de koolmees, lemmingen en vossen. Toch 3 kwartier gerekt :clap: Daarna heeft -ie zelfs nog een warme kruik voor me gemaakt omdat ik ongesteld ben. Ik bedoelde het eigenlijk als grap, maar hij stapte zonder te zeuren uit bed :sweat_smile::heart:

38 likes

Ik wil heel graag (nog een keer) naar Londen en nu zegt m’n vriend net dat als ik alles regel en plan, hij alles gaat betalen. :smiling_face_with_three_hearts: Klinkt als een goede deal.

18 likes

Mijn vriendje is mijn benen aan het epileren en hierna krijg ik een pedicure :heart_eyes:

5 likes

Ik ben voor het eerst in mijn leven zo ontzettend gelukkig in mijn relatie. Ik kan altijd op mijn vriend rekenen als er wat is. Hij verteld mij altijd hoe gek hij op mij is, hoe mooi hij mij vindt, hoeveel hij van mij houdt etc. Voor het eerst ooit ben ik niet onzeker over dat iemand vreemd gaat of dingen achter mijn rug om doet, en het is zo fijn.

22 likes

Hij kon er niks aan doen, maar hij werd om 23:00 uur ziek gisteravond. Hij was de hele dag al niet fit maar om 23:00 trok hij het écht niet meer. Gingen toen maar op bed liggen.
We hebben elkaar gelukkig nieuw jaar gewenst, boven vuurwerk gekeken voor 10 min en toen zijn we gaan slapen.

Er was hier dichts mist en veel rook. Ik heb astma en durfde echt niet alleen naar buiten. Normaal spreken we altijd met vrienden af in het dorp. Zo spannend zou het anders ook niet zijn.

We gaan nu als hij dit weekend beter is ‘oud en nieuw’ vieren. Top 2000 top 30 luisteren, oliebollen eten en hapjes. Ik vind het prima! :star_struck:

22 likes

Gisteren weer gewonnen van 5 teams :sunglasses:

4 likes

Ik weet niet zo goed in welk topic ik dit moet plaatsen, dit lijkt mij de beste. En misschien is het een domme vraag, maar goed. Wanneer weet je dat je van iemand houdt? Hoe voel je dat? Ik heb nu zo’n vier maanden met mijn vriend en ik had het er met een vriendin over die vertelde dat haar vriend ‘ik hou van je’ had gezegd (en zijn terug). En kort gezegd, vond zij het raar dat wij dat nog niet hadden gezegd na vier maanden en zij wel na twee maanden. En het stomme is dat ik daar dus helemaal niet mee bezig was, maar er sinds dat gesprek de hele tijd aan denk. Niet eens zozeer om de ‘na hoeveel maanden’, maar meer omdat ik me afvraag hoe je weet of je van iemand houdt. Waarschijnlijk denk ik er veel te ingewikkeld over en ook te rationeel omdat ik het liefste een rijtje wil dat ik kan afvinken en bij zoveel ‘ja’ of ‘nee’ is de conclusie dat je van iemand houdt.
Vervolgens twijfel ik ook weer dat ik dus niet weet (ben ik nog te volgen) of ik van hem hou en of dat niet iets zegt over dat het dus eigenlijk volgende week uitgaat. En dat wil ik niet want ik ben gek op hem en wil hem niet kwijt en moet al huilen als ik denk dat hij het uit gaat maken.
Goed, dit gaat nergens heen. Bedankt voor het lezen :wink:

tldr: Ik ben even in een emotionele bui.

‘t is een gevoel dat je niet per se kan afvinken maar als je iets zou kunnen afvinken zou dit t wel zijn denk ik

11 likes

@lijnewiets ja ik ben het met @Tampie eens!
Ik zelf had gewoon opeens de hele dag door HEEL erg het gevoel dat ik ‘ik hou van je’ tegen hem wilde zeggen, echt zo’n drang van helemaal binnenuit

1 like

Afwassen = aftrekken + opbergen

Op de kinderen passen een hele = blowjob dag (incl eten geven en naar bed)

image

6 likes

@Denver @Tampie Dankjulliewel!

En ja het wordt zo beladen gemaakt. Of dat idee heb ik in ieder geval. En dan ga ik weer denken van ‘wanneer moet ik het zeggen?’, als we samen aan het koken zijn? In bed mocht niet van die vriendin want dan zou hij denken dat het door de seks komt, maar ik ga het ook niet zeggen tijdens de afwas toch? Pff, ik denk hier te veel over na :joy:

Gewoon wanneer je het inderdaad heel graag wil zeggen en op 't moment dat jìj het heel graag wil zeggen! Het is wel een dingetje maar ik zou 't ook niet te groot maken voor jezelf.

1 like