Het geluk dat een relatie heet

Te schattig!
Mijn man spreekt ook geen Nederlands en kan alleen maar “Doei” zeggen omdat hij dat zo’n schattig woord vindt. Hij noemt mij nu dus ook vaak Doei :joy:

24 likes

Zaterdagavond had ik een kerstdiner georganiseerd voor wat vrienden en het is veel te laat en gezellig geworden aangezien ik gister op een markt stond met m’n macrameetjes. Ik moest dus vroeg opstaan en dat was allemaal al moeilijk. Ik heb gisterochtend alles laten staan en voelde me daar wel kut over en had al tegen m’n vriend gezegd dat we het samen zouden doen 's avonds. Toen ik thuiskwam was het hele huis schoon en opgeruimd en de afwas van 10 man, 5 gangen en eindeloos veel drankjes was helemaal gedaan. Hij had zelfs al het glas al weggebracht en het tafelkleed gewassen. Dat was echt even heerlijk thuiskomen, love m’n huismannetje.

Ik heb ook al 3 kerstcadeaus gekregen terwijl ik nog niks voor hem heb gekocht, voel me echt schuldig nu dus ik ga zo even een of ander PS spel kopen.

20 likes

Wij gaan altijd luxe uiteten met onze verjaardagen. Gezellig, blijvende herinnering en we vinden cadeautjes onzin. :blush:

2 likes

Heel verschillend! Ik doe meestal iets out of the box; hij is een gamer, dus krijgt altijd van vrienden en familie games enzo, dus dat vind ik saai om te geven. Vorige verjaardag gaf ik hem anime cells van dragonball, zijn favo anime (en leuk, want ik zit in de kunst dus een goede combinatie). Verder regel ik meestal iets van zo’n bon om samen wat te doen; bioscoop, uit eten, dat soort zaken. En ik gaf een doos met “open when” enveloppen/pakketjes, aangezien het een ldr is. Met voor zijn verjaardag een flesje luxe gin enzo.

Over cadeau’s gesproken: ik kreeg vannacht foto’s opgestuurd voor een verrassing als ik weer naar hem ga zaterdag! De schat heeft een computer voor me gebouwd en een bureau geregeld. Kunnen we samen naast elkaar gamen. :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

We gaan vrijdag samen een dagje naar de stad, zo gezellig! En dan gaat hij m’n hand vasthouden en irritant commentaar geven terwijl ik m’n septum laat piercen.

7 likes

Mijn vriend vierde thuis nooit echt kerst. Het is zo leuk om te zien hoe hij geniet van alles bij ons thuis :slight_smile:
Alle kadootjes onder de boom, lekker eten en lui films kijken. Hij kijkt er echt al naar uit.
En ik heb me weer uitgesloofd op kadootjes voor iedereen :slight_smile:

9 likes

Mijn vriend is niet zo romantisch. En voor iedereen betekend romantiek iets anders maar hij heeft echt zijn best gedaan❤ Kan niet wachten om te gaan samenwonen.

170 likes

Wat je begrip van romantiek ook is, ik denk dat iedereen het ermee eens zou zijn dat dit ultiem lief en romantisch is!

8 likes

Wat lief zeg!!

2 likes

Oh hemel. Wat ontzettend lief! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

@Vlaai aaah zo lief!! Daar smelt je toch gewoon van?

Ik heb niet iets specifieks, behalve dat ik superveel zin heb om met hem de kerstdagen te spenderen met onze families.

2 likes

M’n vriend en ik zijn nu een paar maanden samen en ik voelde sinds een week zó de behoefte om hem te vertellen dat ik echt van hem begin te houden. En dat is voor mij ook wel echt een ding, aangezien ik dat zelden tegen iemand zeg. Nu is m’n vriend helemaal niet van dat soort dingen zeggen, dus vond het best lastig. Gisteravond toch maar gezegd en toen zei hij dat het helemaal wederzijds is :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Aaaww, wat superlief en romantisch!

1 like

Hij heeft zn leven voor me gewaagd door een Xenos binnen te stappen op de dag voor kerst. Omdat ik de kerstboomhaakjes kwijt ben.

26 likes

Shit, ik zie ‘naar de Xenos’ nergens tussenstaan!

20 likes

We stonden vanmiddag voor de etalage van de juwelier en hij zat me nogal uit te horen over welke ringen ik mooi vind en wat voor steen dan. Dus ja, mijn gedachten zijn weer op hol geslagen :grimacing:

14 likes

Als ik vroeger dit soort comics zag, kon ik me er niet echt iets bij voorstellen dat je ooit veel minder moeite zou doen. Maar dit is zó accurate en het maakt dat ik alleen nog maar meer houd van m’n vriend en mezelf en ons samen.

24 likes

Ik lig in bed nog wat op Mn telefoon te spelen en mijn vriend is al knuffelend in slaap gevallen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Aaaah dit is echt super lief :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

We zouden gisteren uit eten gaan omdat het onze laatste kerst met zn tweetjes is. Maar meneer kwam ziek thuis uit zn werk dus ik baalde echt enorm + in combinatie met een heleboel hormonen was ik best een beetje gefrustreerd en verdrietig. Toen zei ie 's avonds dat ie zelf ook verdrietig was dus hebben we samen lekker zitten balen en janken hahaha! :heart_eyes:
Maar toch is kerst ‘‘samen’’ een beetje verpest nu :relieved: Want komende 2 dagen is het familie enzo, waar ik in ieder geval wel even heen moet/ga.

1 like