Het geluk dat een relatie heet

Helemaal niet stom! Wat fijn.
En gecondoleerd, veel sterkte!

2 likes

Mijn vriend ging gisteren mee naar mijn training kijken, eerste keer dat hij mij dat zag doen (ik doe circussport).

Hij klapte na elke oefening die ik deed hahah zo zoet.

27 likes

Haha dit klinkt leuk, wat houdt het in?

1 like

Wat een leuk topic! Maakt me meteen weer meer verliefd op mijn vriend. :smiling_face_with_three_hearts:

Dit is mijn eerste relatie en we zijn inmiddels een ruim jaar samen. Lange-afstands, want hij woont in België en ik in het noorden van Nederland. Afspreken gebeurt dus veel te weinig, maar dan blijf ik wel meteen lang (en vice versa). Ik ga na de kerstdagen weer naar hem toe, en hij appte me dit weekend dat ie zijn slaapkamer al versierd heeft voor mij (lampjessnoer boven het bed, kaarsjes) en dat hij keek om samen wat leuke dingen te doen, inclusief de ideeën die hij tot nu toe had. Zo lief!

Wat ik ook zo enorm lief vind is dat hij voor mij geen planten had, maar door mij er ineens best veel heeft. Ik heb er best een beetje te veel, waaronder redelijk kostbare exemplaren, maar ze hebben het erg moeilijk door de kou en het gebrek aan licht nu. Hij vond dat ik maar even een specifieke plant mee moest nemen naar hem, want bij hem zou die het beter gaan doen (betere omstandigheden voor die plant). En als zijn planten nieuwe blaadjes krijgen, krijg ik heel enthousiaste berichten en een video dat ie ze laat zien. Dan smelt ik gewoon weg! Hij vroeg voor sinterklaas (de eerste ooit die hij vierde) ook een groeilamp voor zijn planten. En zijn duurste item dat hij vroeg, was een spel voor de ps4. Niet voor hemzelf, maar om samen met mij te gaan spelen.

Okay dit bericht is te lang geworden, maar ik ben gewoon echt heel erg blij dat hij mijn vriend is! :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

Veel sterkte en fijn dat hij je zo goed steunt! :smiling_face_with_three_hearts::kissing_heart:

2 likes

Aerial silk, aerial hoop en trapeze! Een beetje zoals bij cirque de soleil, maar dan natuurlijk iets minder niveau haha!

7 likes

Wow wat cool!

2 likes

Buiten dat ik heel blij ben met mijn vriend heb ik zo’n leuke zwager/schoonbroer gekregen. Mijn schoonvader organiseert voor kerst een dinershow en iedereen moet een liedje karaoke zingen. Dus nu ga ik met mijn zwager, hij verkleed als anna/elsa (gewoon een jurk aan) en ik als sneeuwpop, Do you want to build a snowman zingen. Kan er nu al om lachen.

38 likes

Aaahw wat leuk!!

2 likes

Heel vet!

1 like

Haha omg dit is mijn droom voor later als ik zelf een gezin heb. Hoe leuk!

2 likes

Haha wtf mijn vriend noemt mij ook garnaal. Als ik mijn roze pyjama aandoe zegt hij altijd “awww je hebt je garnalenpak weer aan”. Hoe kan dit hahaha

9 likes

Dingen voor het kerstontbijt/de kerstbrunch halen die we met zijn tweeën gaan houden op Eerste Kerstdag, terwijl we All You Need is Love gaan terugkijken <3

3 likes

Hahaha awww dit is heel slijmerig hoor maar ik vond het echt zo lief haha. Net zat ik op mijn laptop en mijn vriend zat aan de andere kant van de kamer. Ik was niks bijzonders aan het doen ofzo, en hij ook niet. En hij keek me zo aan. Dus ik zeg wat is er? Zegt hij:’ Ik weet het niet, maar ik voel een soort overweldigende hoeveelheid liefde voor je nu
 ik weet niet wat ik er mee aan moet’. Terwijl hij soort van verward keek. En toen moest ik lachen en zag ik dat hij soort van tranen in zijn ogen had. Dus toen rende ik gelijk naar hem toe om hem een knuffel te geven. Hij zei ook dat hij er geen reet van snapte en dat het uit het niks kwam haha :joy: Ik vond het echt zo lief van hem

Ik heb het toch maar even naar het nederlands vertaald, vond dat engels ineens zo gek staan in het verhaal maar hij zei het eigenlijk in het engels :joy: haha

37 likes

Mijn vriend zei vandaag ‘de vegetarische koffie is op he?’. Best geestig. Had ik gezegd kunnen hebben. (het gaat om decaf).

9 likes

Niet echt het goede topic maar what the hell geven jullie je vriend voor z’n verjaardag? Ik heb echt 0 inspiratie

Lekkere biertjes, goede whisky of rum, van die mooie Libby glazen, whisky stenen, Xbox spel, wake up light, gezichtsverzorging, spel, parfum, sjaal, trui, overhemd, horloge etc.

Een greep van cadeautjes uit het verleden.

3 likes

Alles wat @Bunnyslippers opnoemt staat hier ook hoog op het lijstje. Ik heb trouwens ook al wel avondjes weg gegeven. Naar een cabaretier, concert, een nachtje weg of iets dergelijks.

1 like

Door deze post ben ik na gaan denken wat ik mijn vriend heb gegeven afgelopen verjaardag en ik weet het gewoon niet meer omg straks heb ik hem niks gegeven??? :joy::joy: durf het ook niet aan hem te vragen

Edit: ik weet het weer!!! Een chocoladeworkshop

3 likes

Haha garnaaltje, zo cute! Mijn eerste vriendje noemde mij altijd guppy :thinking: Mijn huidige vriend spreekt geen Nederlands op een paar woorden na. Laatst zei hij opeens uit het niets: “hapjes!” Ik: “hapjes?” Hij: “It means you’re a snack, right?”. :joy:

52 likes